טיפול שורשים בביוב – לרדת לשורש הבעיה

ניקוי שורשים בביוב

לצמחים יש יכולות הישרדות פנומנאליות. פרחים, עצים ושיחים מסוגלים לחזור, לפרוח ולשגשג בכל מגע מקרי עם מקור לחות ומים, גם אם הם נתלשים ממקומם או ששורשיהם נחתכים באמצעים משוכללים. כל עוד לא הוסר השורש כולו הרי שהוא לא רק שיחזור ויגדל, אלא אף יכפיל וישלש את עוצמת התפתחותו וחוזקו, ויקשה על ניסיונות נוספים לעוקרו מן השורש.

טיפול סתימות ביוב בעזרת הסרת שורשים בצנרת

טיפול שורשים בביוב דורש תשומת לב מיוחדת בשל החשיבות שבשמירה על מעברים פתוחים ומשוחררים ממכשולים ועל זרימת שופכין ומים מוסדרת וקבועה. צמחים ושורשים הקובעים את מחייתם במרחבי פתחי הביוב והניקוז יהפכו למסננים ולחסמים טבעיים לזרימה ובכך ייצרו מעין סכר טבעי, שיהיה קשה מאוד לפתוח אותו, והדבר יביא לסתימה, לפיצוץ מנולים ופתחי ניקוז ובסופו של דבר, להצפה ולנזק סביבתי, בריאותי וכלכלי לכל מי שנמצא בסביבה.

טיפול בשורשים בביוב – הקדימו לטפל בזמן!

על מנת לבצע טיפול שורשים בביוב, יש צורך להיעזר במקצועני הדברת שורשים המשתמשים ברעלים מיוחדים שמדבירים את השורשים ואת החומר המגן על השורש ונקרא סרף. כל ניסיון לא מיומן לנסות ולבצע טיפול שורשים בביוב יביא לא רק לעוגמת נפש, כאמור, אלא גם לתהליך תוקפני של השורש שיחל בהתחדשות רבת עוצמה, מהירה ועמידה יותר מפני ניסיונות לחסלו. אין הרבה הזדמנויות אפקטיביות לבצע פעולת הדברה מוצלחת לשורשים בתוך פתחי ביוב וניקוז ואסור להקל בכך ראש או לראות בזה דבר של מה בכך.

ניקוי שורשים בביוב – רק עם רז ביובית!

קיימות מספר חברות בישראל המבצעות ניקוי שורשים בביוב בצורה יעילה, מקצועית ומגובה בניסיון וברזומה עשיר, וברשותן חומרים מיוחדים לטיפול בשורשי ביוב שגם מבצעים חיתוך עמוק ומדויק בשורש הצמח וגם מגנים על דפנות צינור הניקוז מפני שריטות או נזק שעלולים לפגוע בו ולהביא לפיצוצו. האפקט היעיל של הפעולה הוא עד שנה אחת, והחברות הללו מעניקות אחריות של שנה לפעולותיהן, חיוני לחזור ולבצע טיפול שורשים בביוב אחת לשנה ולא להזניח את העניין עד שמתרחש אסון. גופים שמסרבים לתת אחריות או שאין ברשותם אמצעים מיוחדים לטיפול שורשים בביוב, צריכים לעורר ספקות ותהיות ולהוות תמרור אזהרה ללקוחות שפנו אליהם בבקשת סיוע.

אם אתם מחפשים שירות של ניקוי והסרת שורשים בביוב אנו ממליצים לכם לפנות אל רז ביובית אשר מחזיקים בציוד מתקדם לטיפול בשורשי ביוב ללא הרס ונזק מיותר לצנרת או לריצוף. למידע נוסף על ניקוי שורשים בביוב היכנסו אל אתר הבית של רז ביובית וצרו קשר.