משחקי ODT לילדים ונוער

משחקי ODT לילדים

מדגם כיצד להירטב בבלוני מים ולהשתמט מכדורים, משחק במשחק שעשועים מסורתי עם בלוני המים שהמארח מילא. כדורגל סרטנים מהווה אתגר אמיתי לאורחי המסיבות על ידי הצגת משחק כדורגל עם סרטנים במצב הליכה. תגית הקפאת קריקטורות היא תג הקפאה רגיל שבו השחקנים מופשרים ועליהם לזעוק את שמות הדמויות המצוירות תוך כדי הופעות.

גרסה ביתית של דיסק גולף

תלו צמיג על ענף או על חבל כביסה, תפסו פריסבי ונסו לסובב אותו. Drizzle Dunk – מושלם לימים סוחפים בקיץ, בגרסה זו של Duck Duck Goose יש את כולם יושבים במעגל ואדם מסתובב ומזלף מעט מים מעל ראשם. משחק דשא שהוא קצת פרסה, קצת שחמט, שכיף לשניים מול שניים לשחק עם קבוצה שגודלה יכול להשתנות באופן שרירותי.

כשהקיץ בעיצומו

הצטיידו במשחקי חוץ מהנים, במיוחד במשחקי דשא שכל המשפחה יכולה ליהנות מהם. עם אוסף מסודר של משחקי דשא, תוכלו ליהנות מבילוי בטוח ומבודד חברתית עם חברים ומשפחה בכל הגילאים. בין אם חור תירס ובין אם קערות, אספנו עבורכם רשימה של משחקי החוץ הטובים ביותר לבדר אתכם ואת האורחים שלכם.

ליקטתי אוסף של המשחקים האהובים עלי ביותר לילדים ולמבוגרים

20 משחקי חוץ למסיבת החצר האחורית שלך פורסם על ידי שרה פריור כשמזג האוויר נאה, מסיבות בחצר האחורית הן הדרך המושלמת לפגוש חברים ולשוחח בחוץ. אבל לעמוד בשמש ולעשות פעילויות יכול להיות משעמם לילדים במשך זמן מה, אז הנה 20 משחקי חוץ שתוכלו לקיים במסיבת החצר האחורית שלכם.

המשחק הזה הוא שהכי הגיוני כמשחק מסיבות מכיוון שזה משחק בחוץ שאתה משחק ביום אקראי. הוא קולע, זוכה בפרסים ומתאים לאווירת המסיבה. אני אוהב 25, 50 ו 100 כי אני יכול להשתמש במספרים עגולים ולברוח עם 1, 5 ו 10.

משחק הכדור משוחק על מגרש מרובע המחולק לארבעה ריבועים קטנים שמוספרים מאחד לארבעה

יש שחקן אחד בכל אחת מהקופסאות, כאשר השחקן המדורג הגבוה ביותר במקום הראשון והשחקן הנמוך ביותר במקום הרביעי. כשאתה מקפיץ כדור, שחקן אחר קופץ למגרש של הזולת והאדם השני תופס את הכדור.

המעגל מסודר בצורה כזו שכל כיסא מתמודד עם פחות שחקנים בסך הכל. כשהמוזיקה משתתקת, כל נגן מתיישב על הכיסא הבא.

זה הכי טוב לילדים כי זה דורש רק ארבעה שחקנים

ניתן לכוון את הרשת בשלושה גבהים שונים כדי להגדיר את הרף, כך שמשחק זה מתאים לילדים ולמבוגרים, מכיוון שהוא דורש מיומנות מספקת בכדי להכות את הכדור דרך הרשת. למשחק זה לוקח קצת זמן להתקין ולפרק אותו, אבל כשכל זה נגמר תוכלו להשאיר את הסט בחצר. להלן משחקים חיצוניים יצירתיים של ODT לילדים, כגון זריקת טבעות, באולינג וג'מבו של ג'נגה ויהטזי. ארבע ריבועי CrossNet הוא משחק מגרש משחקים פופולרי בו בועטים שחקנים על ארבעה שדות גיר על הקרקע. זה לוקח את המשחק הזה באוויר ברשת כדורעף דו כיוונית המסומנת בגבולות הקרקע בריבועים.

אם דבר אחד שלימדה אותנו השנה האחרונה

הוא שחופשות משפחתיות ממושכות ומחנות קיץ למבוגרים הם מותרות נפלאות, אבל את הזיכרונות הטובים ביותר ניתן להעיר כאן בגן שלך. הימים ארוכים, האוויר חם, וכתם הדשא הרך בחצר האחורית הוא המקום היחיד ליהנות מארוחת ערב קיץ בחוץ, מסרט אולסטאר, מסך חיצוני או משחק דשא. המשחקים האלה כשלעצמם נראים כמו גרסאות ענק למשחקים ששיחקנו בילדותנו.

הם משחקים במשחקים כמו Divergent ועוד כמה ספרים כאלה

אתה לא משחק את המשחקים האלה למסיבה, הם ענקיים, אבל הם משחקים שאתה משחק בחוץ. הם משחקי חוץ מהנים שתוכלו לשחק עם המשפחה בערב משפחתי ולהזמין קבוצת ילדים ובני נוער לשחק משחקי ODT כדי לשרוף כמה אנרגיות מטורפות.

הרעיון הכללי

הוא שאדם עושה זאת לבד, עוצם את עיניו, סופר למספר מסוים ואז מסתכל סביב כשמנסה למצוא את האחרים. זהו ספורט גדול ומגעיל, אך הבעיה ברוב משחקי החורנה היא שהם גדולים וכבדים, מה שמקשה עליהם לשחק במקום אחד. אחד המרכזים נוטה בצורה זו או אחרת כאשר התיק נוחת, מה שמקשה על החור.

להלן רשימה של 25 רעיונות פשוטים לאימון מקורה לילדים בבית, המהווים דרך קלה למשפחות לשלב פעילות גופנית ופעילות גופנית מדי יום. בימים החשודים בחוץ יש יותר מ -30 פעילויות ומשחקים מהנים לילדים ולתלמידיהם. משחקים אלה מושלמים לבית, כדי לשמור על ילדים פעילים בגיל הרך ונעים. בין אם זה גשם, שלג או מספיק חם כדי ללכת לפארק או לחצר האחורית, משחקי התעמלות הם דרך נהדרת לגרום למשפחה לצחקק מהמסך. את רוב 25 הרעיונות הפשוטים לאימון מקורה לילדים בבית אפשר לעשות בסלון, אך חלקם עובדים טוב יותר בדירות עירוניות צפופות או במסדרונות.

אין בעיה, יש המון משחקי ODT לבניית קבוצות מקורים נהדרים ומהנים לילדים. תפוס חופן מקלות יצירה וכמה מקלות יצירה לילדים – השניים הם השילוב המושלם ל -15 הדרכים האלה לשחק בבית.

זהו משחק בניית צוות נהדר לילדים שמאלץ אותם לעבוד יחד על פתרונות ומטרות. הנחת היסוד היא שילדים מעבירים את הכדור מסביב אבל לעולם לא מחזיקים אותו יותר משנייה. ילדים נקראים שוטרים ועליהם לעבוד יחד כדי לפתות טורף לקונוס.

זהו משחק בניית צוות נהדר שמאלץ ילדים לתקשר באופן לא מילולי

זהו משחק ילדים קלאסי לבניית צוות שניתן לשנותו בכדי לשפר את הכימיה ואת בניית הצוות לילדים. כדי להפוך את זה ליותר מפעילות בניית צוות, אתה יכול ללמד ילדים איך לא לדבר ולהכריח אותם לפתח אסטרטגיות באמצעות שפת גוף כדי לשפר את כימיה של הצוות ולהגדיר את מה שנלמד.

משחק משחקים בו אתה מוביל המשחק הוא דרך קלה להכשיר את ילדיך היטב. המשחק הקלאסי הזה בהחלט יעסיק את הילדים שלכם ופעילים לאורך זמן. משחק תגים פשוט בו אתה רודף אחרי ילדך עד שתתפוס אותו, זוהי אפשרות מהנה מבית הספר הישן לאימון.

משחק פשוט זה אידיאלי לילדים גדולים יותר וניתן לשחק עם ילדים רבים בשנתם

באמצעות משחק זה אוצר פשוט אחר ומהיר, תן לילדך הזדמנות ללמוד כיצד להשתמש בקוגניציה שלהם. משחק מקורה זה ימשוך את חושי הילדים ויעזור להם לשפר את יכולות השמיעה שלהם.

יש באתר הזה כל כך הרבה משחקים ופעילויות נהדרים לילדים שלא יכולנו פשוט לבחור אחד או שניים

כדי להדגיש אותם. תרגישו טוב לתת לילדכם לשחק במשחקים לא אלימים וכיפיים, שמחליקים מעט על הרדאר שלהם בזמן המשחק. משחק הפאזל המהיר הזה מאתגר את כישורי הראייה של ילדיכם על ידי שילוב לולאות של פסים מעוותים על גבי לוח שניתן למלא.

משחק קלפים פשוט זה מושלם לילדים

כדי ליצור את ההיגיון ההגיוני שלהם ואת זיהוי הצבעים והמספרים. אתה יכול לשחק את זה בכפות, כרטיסי נייר, כרטיסי זיכרון וצריך רק שני סיפונים במקום השמונה המטורפים שאתה צריך כדי להיפטר מכל הקלפים שלך. זכרו שהרעיון הוא לא לשחק משחקים, אלא ללמד ילדים איך להכין דברים מגניבים מחומרים הניתנים למחזור.

מגדלי קרח וחפירות הם משחקים מגניבים שילדיכם יכולים ליהנות מהם בקיץ כשחם מכדי לצאת החוצה

אפייה היא דבר נוסף שתוכלו לנסות עם ילדים במהלך היום כשהם לא יוצאים החוצה. אם יש לך כמה ילדים, אתה יכול לשחק charades או משחקי לוח כמו מונופול.

בחירה במשחקים פשוטים יכולה לסייע בשיפור ההיגיון ההגיוני של הילד, זיהוי וסידור המספרים ויכולת הפרדת צבעים. מלאי כמה חידות, ספרים ומשחקים כדי לאחסן את הידע של ילדך ולחסוך מעצמך יום גשום.

בהתאם לרמת המיומנות של התחנות הבודדות

ניתן ליצור מסלול מכשולים לתחנות משחק ODT מהנה שניתן לשחק עם ילדים ומבוגרים בגילאי הגן. תנו לכולם לקפוץ, סלטות, לזחול, לזחול או לרוץ מאזור אחד של המסלול לאחר. בין אם בתוך שולחן חול או ארגז חול, ילדים אוהבים לחפור אחר אוצרות. אחד המועדפים עליי הוא שילדים זוחלים דרך מנהרות של שמיכות וסדינים הניתנים לתלייה על כיסאות וספות.

Hopscotch

הוא משחק פופולרי לילדים בכל הגילאים שכל אחד יכול לשחק. הוקי פוקי, טלטל הקומקום הקטן והמטופש שלי, זום זום וזום מסביב הם דוגמאות לדרכים מהנות לילדים לנוע, לנער ולשיר יחד. משחקים במנוסה ממפלצות מצמררות כרוכים בהרבה חריקות ושמחה.

זרוק כדור חוף מתחת לשמיכה והאזין לילדים מצחקקים כשהם קופצים ותופסים אותו

ההסתתרות מאחורי חפצים כמו פוחלצים היא משחק מועדף לילדים ברחבי העולם. משחק מקורה מהנה נוסף שמשתמש בדמיון שלכם בכל הנוגע לשימוש בחפצים הוא להביא את ילדכם למקום בו ידיו נוגעות בקרקע.

אונו

הוא משחק תנועה המשתמש בכרטיסים ממשחק קלפים פופולרי כדי לנוע בחלל. לאחר יצירת הכרטיסים, תוכלו להתאים את סוג וכרטיס הקלפים להעברתם. DIY Ball Cup הוא משחק שאנחנו אוהבים, שקל להעלות עליו אופניים ולהפוך למשחק שניתן לשחק בזוגות או לבד.

מיחזור בקבוקים לבאולינג מקורה

למד כיצד לשחק באולינג מקורה בבית עם מלאכה מהנה ופשוטה זו ההופכת בקבוקים למשחקי באולינג האידיאליים לצריכת אנרגיה מקורה. מכשול סופר מריו – בהשראת משחקי וידאו פופולריים, תוכלו ליצור מסלול מכשולים שמעלה את הילדים לשלב הבא. עגלות ריצה משי DIY עבור Budys Kids – צרו גולות מהנות כדי להתרוצץ ולעשות דברים בכרכרה בזמן ש- Buddies Kids נמצאים בחוץ ועומדים לבנות מסלולי שיש מהנים סביב ביתם.

נכון לעכשיו, יש לו רשימה של 21 משחקים ופעילויות מקורה המהנים ומושכים ילדים בכל הגילאים. קרוקט מקורה תוצרת בית – פעוטות יאהבו את המשחק המקורה המהנה הזה לילדים בכל הגילאים, וגם בעליהם יאהבו אותו. לא משנה מה תחשבו על Momjunction, תצטרכו לרשום כמה משחקי פנים מהנים לילדים וכמה פעילויות קשירת הורים וילדים בדרך.

למשחק זריקת הטבעות במשקל 215 קילו יש 4.5 כוכבים ודירוג ממוצע של 6,000 בסקירות אמזון

עם תיק נשיאה קומפקטי, ניתן לשחק בגינה שלך או לקחת אותה לטיולי קמפינג, טיולי פארק וטיולים אחרים בחיק הטבע. סט הבוצ'ה בחצר האחורית זוכה לדירוג ממוצע של 4.8 כוכבים ולמעלה מ -3,000 ביקורות של אמזון.