איתור רטיבות מתחת לרצפה במצלמה טרמית

איתור רטיבות במצלמה טרמית

איתור נזילות משתמש במיטב הציוד האקוסטי של מספר יצרנים מובילים. Metrotech HL 5000 Locator Water Locator Professional הוא גלאי נזילות מים מהדור הבא. עם ניתוח הפילוח הכפול החדש (DSA), ה- HL 5000 הוא מכשיר לאיתור ואיתור.

SewerIn הוא מכשיר לזיהוי נזילות מים לאיתור טוב יותר של נזילות מים מתוחכמות. גלאי נזילות המים הנוכחי של SewerIn משתמש באותן אוזניות אלחוטיות איכותיות. הסטטופון 0.4 T10 זמין גם כאוזניות קוויות במחיר נמוך יותר.

צינורות בקוטר גדול

בין אם PVC, בטון, פלדה או ברזל, משדרים פחות קול מדליפות מצינורות בקוטר קטן יותר. השקשוקה הקטנה של אבנים וחלוקי נחל מהצינור, השחיקה והשריקה של הצינור והרעש הסטטי המתמיד הם הצלילים היחידים בצינור דולף בלחץ מים של 30 psi ומעלה.

צינורות המובילים מי שתייה טריים הם בעלי קוטר קטן בהרבה מצנרת ביוב

צינורות בקוטר גדול משדרים תדרים נמוכים בהרבה מצינורות בקוטר קטן. אדמה חולית, אדמה רופפת וצינורות שנשפכו אינם מעבירים רעש של נזילות מים או קרקעות רוויות מים כגון ביצות וביצות.

מומחה כדוגמת תרמו פרו יכול לאבחן

לאתר, לתקן או להחליף נזילת תקרה ולהסביר את האפשרויות שלך, כולל צינורות ציפוי מחדש או החלפת הצינור כולו אם לא נדרש. אם המתקין צריך להסיר משקעים קיימים, חידוש הצינורות הוא אפשרות. אם רק חלק מהצינור זקוק לתיקון, ניתן להחליף את כל הצינור.

יש לנו את הכלים והניסיון לאתר את מקור הדליפה התת-קרקעית שלך ולבצע את התיקונים הנדרשים

מומחה שיוכל לאבחן, לאתר, לתקן או להחליף נזילת תקרה יכול לעזור לכם למצוא את הפיתרון הטוב ביותר על סמך המצב הספציפי והתקציב שלכם. תן לאנשי המקצוע שלנו לזהות ולהפסיק את הנזילה בביתך וחשבון המים שלך יחזור לקדמותו.

קביעה אם יש נזילה מתחת לאדמה היא צעד ראשון חשוב, אבל זו רק ההתחלה. אתה צריך מומחה אינסטלציה מהימן כדי לאתר בדיוק היכן הדליפה.

מכשירי ניטור סונאר

גילוי הליום, מצלמות טרמיות לאיתור נזילות הם כלים יקרי ערך לקביעת המיקום והיקף הנזק לצנרת. לרשות האינסטלטורים יש כלים מודרניים לזיהוי מקור הנזילות המשבשות את היסוד. אם מתרחשת נזילה מתחת לבית שלך או לוח בטון, לא תמיד קל למצוא מיקום.

בדוק בכל צינורות המים הנגישים לגבי קורוזיה

נזק, לחות וסימני כשל אחרים. שנים של אימונים באינסטלציה מאפשרים להם לאתר את המיקום המדויק של נזילה הפוגעת בצינור מים מסוים. ברגע שמתקין מגלה דליפה, הוא יכול להחליט אם התקנה חדשה או החלפת הקו היא האופציה הטובה ביותר.

הליכה יחפה בבית

היא הדרך הטובה ביותר לראות אם יש נזילה בצינור המים החמים. גלאי דליפת מים טוב יכול להפעיל אזעקת דציבלים גבוהה, לשלוח הודעה למכשירים החכמים שלך ולכבות את המים כדי למנוע נזק.

הציב חיישן דליפת מים של Fibaro על משטח הרגיש לנזילות מים ושיטפונות, או הוסף אותו למרכז הבית שלך. המחירים לגלאי נזילות מים משתנים מאוד, אך העלות הממוצעת של מערכת היא כ -135 דולר.

אתה יכול למצוא גילוי נזילות ממים במחיר נמוך מ- $ 10 עד $ 20 או להוציא אלפים על ציוד מקצועי. הבה נבחן מקרוב את המכשירים המסחריים המשמשים כיום לאיתור נזילות מים.

איתור ואיתור נזילות תת קרקעיות בקווי הולכה תת קרקעיים וצינורות זו משימה ממושכת ויקרה

איתור נזילה אחת יכולה להיות משימה מרתיעה, בהתחשב בכך שחברות גדולות וקהילות אחראיות לאלפי או מיליוני מטרים של צינורות תת קרקעיים וקווי שירות. חברות לגילוי נזילות משתמשות בטכנולוגיה ובציוד המתקדמים ביותר בתעשייה של ימינו, כולל גלאי רגישות לתדרים, מחשבים, גששי כדור הארץ עדכניים, מצלמות צינורות וגששים אופטיים.

גילוי נזילות אמריקאי ™ מוביל בזיהוי נזילות לא פולשני ומדויק. מומחי TSI משתמשים בטכנולוגיות אינפרה-אדום, אולטרסאונד, זיהוי הליום ומתאם כדי להיות גלאי המים התת קרקעי המדויק ביותר לאיתור נזילות ונזילות צלחות.

עם יכולת זיהוי של עד 25 עמודים לדקה MgD, גלאי דליפות רב הגז 2002 יכול לזהות נזילות קטנות בכבלי הטלפון הקבורים. ניתן לזהות גז הליום הנמלט מסדקים קטנים, נזילות או שברים במקור הדליפה על פני השטח ולתקן אותו בשלב מסוים.

החוקרים השתמשו בטכניקה המכונה פטיש מים

שנבדקה על פי תקני התעשייה כדי לחזות את מיקום הדליפות. בעזרת פטיש מים זרימת הצינור מכובה והחיישנים אוספים נתונים על גלי ההלם המתקבלים המפיצים את פטישי המים. החוקרים הציעו דרך חדשה לשילוב נתונים אלה במודל מתמטי כדי לצמצם את מיקומי הדליפות.

בעבר, עיריות וספקי שירותי איתור דליפות היו הקונים היחידים של כלים אלה. השיטות הנוכחיות לאיתור נזילות הן יקרות, וכדי להפחית עלויות, אנליסטים צריכים להניח הנחות פשטניות רבות, על פי טרטקובסקי.

גלאי הדליפות של Aquat T10 מציג את רמת הרעש המינימאלית הנוכחית והקודמת של נזילות מים ואת עוצמת הרעש הנוכחית

רמת הרעש מוצגת כערך מספרי ועוצמת הרעש כגרף עמודות לאיתור נזילות. נמנע מדגימה עקב גירוי הנגרם מרעשי הפעלה ויש לשמוע אוזניות.

מדרכות קשות ולוחות בטון נשמעים כמו רעש של נזילת מים

ואת הצליל ניתן לשמוע 5 עד 10 מטר ומעלה מצד צינור המים. דשא, דשא ומשטחי עפר רופפים אינם מספקים משטח דמוי לוח ומהדהד וריאציות פני השטח שלהם מקשות על מגע מוצק. החל את הצליל על הצינור באמצעות קומביפון, דפק, תקע או Tranprobe אלקטרוני (Rd500), אתר את הצינור ובצע את הצליל באמצעות גלאי דליפות Aquat (T10).