תיקון קודן לשער הכניסה

מאמר זה ילמד אתכם את העקרונות העיקריים לגבי התקנת קודן לשער כניסה. חשוב להתקין את הקוד לשער לפני קיבועו על הקיר או הגדר. הצעד הראשון להתקנת קוד הוא הגדרת הקודן. יהיה עליכם ליצור קוד של 4 ספרות (ניתן ואף מומלץ יהיה לשנות את הקוד בעתיד).

 

תיקון קודן לשער הכניסה

אם אתם מתגוררים בבניין קטן, אין ספק כי התקנת קודן לשער כניסה תהווה יתרון גדול עבורם. קודן זה יספק לכם את האבטחה המקסימלית בכך שהוא יאפשר לכם לקבל גישה למקום בלי להזדקק למישהו שיפתח לכם מרחוק את שער או דלת הכניסה. כיום ניתן למצוא קודנים חכמים המתאימים למשרדים, קודנים מפלסטיק וקודנים העשויים מתכת. אם הקודן צריך להיות מחוץ למבנה, חשוב מאוד לבחור בקודן העשוי מחומר גלם איכותי כגון מתכת וזאת בשל העובדה שהוא יהיה עמיד הרבה יותר מפני ונדליזם. כך או כך, גם קודן איכותי יכול להתקלקל ועל כן, בכל מקרה שבו יש בעיה כלשהי עם הקודן שלכם, חשוב להזמין שירותי תיקון מקצועיים לקודן.

אתה צריך לתקן את שער הכניסה שלך, אבל אתה לא בטוח אם אתה צריך לשכור מישהו שיעשה את זה או שאתה יכול לעשות את זה בעצמך? כדאי לחשוב טוב, כי הרבה דברים עלולים להשתבש תוך כדי התקנה עצמית או תיקון של קודן לשער כניסה. רוב הסיכויים שתצטרך תיקון מקצועי לשער הכניסה ויתכן שגם החלפת הקודן לשער הכניסה. אכן, לא מן הנמנע שיהיה צורך גם בקודן חדש לשער הכניסה, במקרה זה מומלץ מאוד לקרוא לטכנאי מנוסה.

 

תיקון קודן לשער הכניסה

איזה קודן לשער הכניסה כדאי לבחור?

בעבר, כאשר היה צורך בקודנים, היו בוחרים בעיקר בקודנים אשר בכדי לפתוח את הדלת באמצעותם היה צורך להקליד באופן ידני קוד שנקבע מראש. אולם כיום, יש קודנים מתקדמים אשר אין צורך להקליד בהם באופן ידני את הקוד וכל שיש לעשות בכדי לפתוח את הדלת באמצעותם זה להעביר כרטיס ייעודי או מכשיר קטן שדומה לשבב. הקודן המדובר מתאים מאוד לאנשים שלא פעם יכולים להיתקע מחוץ למבנה רק בשל העובדה שהם שוכחים את הקוד.

הטכנאי אשר יתקין לכם את הקודן, יתקין לכם גם מנעול חשמלי וספק כוח. המנעול המדובר מתוכנת לפעול כאשר הקודן מעביר לו אות. מנעולים המבוססים על חשמל אינם זהים למנעולים אלקטרו מגנטיים בכך שכאשר ישנה הפסקת חשמל, לא תהיה אפשרות לפתוח את השער או הדלת באמצעות קודן חשמלי, אך באמצעות קודן אלקטרו מגנטי תהיה אפשרות לפתוח את השער או הדלת.
 

כיצד מתקינים קודן לשער כניסה?

התקנת קודן לשער כניסה – חשוב לדעת כי התקנת קודן לשער כניסה לא מהווה פעולה מורכבת מדי. איש מקצוע מנוסה יבצע את העבודה בשעה וחצי עד שחוש שעות עבודה. מורכבות העבודה ופרק הזמן שיידרש לצורך התקנת הקודן יהיו תלויים בתשתית המקום וכן בהתאם לסוג ההתקנה הרלוונטי. חשוב מאוד להקפיד על מתקין אשר מבצע עבודה נקייה ואסתטית. מתקין מעין זה לא ישאיר אחריו כבלים בחוץ או כל דבר אחר שיכול להוות סיכון לעוברים והשבים או שיכול לפגוע באסתטיקה של המבנה. כמו כן, חשוב מאוד להקפיד על קודן שעשוי מחומר גלם איכותי ועמיד וזאת בכדי שהוא יחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך פרק זמן משמעותי מבלי להינזק או להיפגע באופן כלשהו. יחד עם זאת חשוב לדעת כאמור, שגם קודן נעילה איכותי, מחומרי גלם עמידים, שהותקן בצורה המקצועית ביותר, יכול לעיתים להתקלקל מכל סיבה באשר היא. על כן, אם הקודן שלכם התקלקל, הקפידו לפנות לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום תיקון קודני נעילה, שיסייעו לכם לפתור את הבעיה כמה שיותר מהר ובצורה הכי מקצועית שאפשר.
 

למידע נוסף ומחירים אנא בקרו בקישור הבא! סופרויז'ן – התקנת קודן לשער כניסה