באיזה ערים בארצות הברית כדאי להשקיע בנדלן

מבוא: כיצד להשקיע בנדל"ן

השקעה בנדל"ן יכולה להיות דרך מצוינת לבנות עושר. אבל, חשוב לקחת בחשבון גם את מיקומו של הנכס. יש ערים שהן משתלמות יותר מאחרות. במאמר זה, נדון בכמה מהערים הטובות ביותר להשקעה בנדל"ן ומה עליך לחפש כאשר מחליטים היכן להשקיע את כספך.

הערים הטובות ביותר להשקעה בנדל"ן:

העיר ניו יורק

לוס אנג'לס

וושינגטון

בוסטון

אוהיו

מבוא: הערים הטובות ביותר להשקעה בנדל"ן

באילו ערים בארה"ב כדאי להשקיע בנדל"ן?

הערים הטובות ביותר להשקעה בנדל"ן הן אלה עם מגוון רחב של תעשיות ותשתיות טובות. ניו יורק, סן פרנסיסקו, בוסטון מיאמי, אוהיו הן כולן אפשרויות מצוינות להשקעה.

השקעה בנדל"ן היא דרך משתלמת ויציבה להגדיל את העושר שלך. במאמר זה, נדון בכמה מהערים בארה"ב שהכי טוב להשקיע בנדל"ן.

נתמקד ב-4 ערים מרכזיות: ניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ושיקגו.

ניתוח שוק: אסטרטגיית השקעות וטקטיקות עבור ערים בארה"ב

השקעה בנדל"ן היא דרך טובה ליצור עושר ולבנות הון עצמי. אבל איפה כדאי להשקיע? סעיף זה יכסה את הערים הטובות ביותר להשקעה בנדל"ן בארה"ב.

רשימה זו מבוססת על מחקר שנערך על ידי Trulia ומכסה את 25 הערים המובילות בהתבסס על האוכלוסייה, מחירי הדירות ותעריפי השכירות שלהן.

1. סן פרנסיסקו, קליפורניה

2. לוס אנג'לס, קליפורניה

3. סן דייגו, קליפורניה

4. ניו יורק, ניו יורק

5. שיקגו, IL

6. אוהיו, OH

7. סיאטל, וושינגטון
למידע בנושא של באיזה ערים בארצות הברית כדאי להשקיע בנדלן וגיא טננבאום יש להעיף מבט ב- picamainvestments.com

8. אזור וושינגטון די.סי. (ארלינגטון), וירג'יניה

9. פילדלפיה PA/NJ (צ'סטר), PA/NJ

10: דנבר CO

אסטרטגיות השקעה עבור ערים שונות בארה"ב

יש הרבה גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון כשאתה מחליט באיזו עיר בארצות הברית להשקיע. לדוגמה, כמה כסף יש לך, כמה זמן יש לך ומהי אסטרטגיית ההשקעה שלך.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להחליט כמה כסף אתה רוצה להוציא על ההשקעה שלך. אם אתה משקיע הרבה כסף אז אולי עדיף לך להשקיע בערים כמו ניו יורק או סן פרנסיסקו שבהן מחירי הדיור גבוהים יותר.

אם אתה רוצה להשקיע פחות מ-$500,000 אז אולי עדיף לך להשקיע בערים כמו פיטסבורג או אינדיאנפוליס שבהן מחירי הדיור נמוכים יותר.

– שוק העבודה

השקעה בנדל"ן יכולה להיות מיזם משתלם ומתגמל. אבל קשה לדעת היכן להשקיע. שוק העבודה הוא אינדיקטור טוב אילו ערים פורחות ואילו לא.

הלשכה האמריקאית לסטטיסטיקה של העבודה (BLS) מספקת נתונים על שוק העבודה עבור כל המטרופולינים הגדולים במדינה, הכוללים מידע על שיעורי אבטלה, גידול בתעסוקה, שכר ומשכורות ועוד.

שוק העבודה הוא הגורם החשוב ביותר בכל הקשור להשקעה בנדל"ן. כדאי להשקיע בערים שבהן הכלכלה פורחת ויש ביקוש גדול לדיור.

הערים בעלות הפוטנציאל הרב ביותר הן ניו יורק, סן פרנסיסקו, סיאטל ובוסטון.

– יוקר המחיה הממוצע

השקעה בנדל"ן היא רעיון מצוין, אבל אתה צריך לדעת היכן להשקיע. במאמר זה, נחקור את הערים הטובות ביותר בארה"ב להשקעה בנדל"ן.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות בעת מחקר עבור עיר הוא לקחת בחשבון את יוקר המחיה הממוצע. הסיבה לכך היא שאתה רוצה שההשקעה שלך תהיה מספיק החזר על ההשקעה (ROI) ודרך אחת לעשות זאת היא על ידי בחירת אזור עם יוקר מחיה נמוך.

הדבר השני שאתה צריך לקחת בחשבון הם האינדיקטורים הכלכליים. אתה רוצה לוודא שלאזור יש צמיחה כלכלית ושיש הזדמנויות עבודה זמינות אם אתה רוצה שהנכס להשקעה שלך יצליח.