איך למנוע כניסה של יונה לשטח הבית

הקדמה: למה לבית שלי פולשים יונים?

יונים נחשבות לרוב כמזיקים וידוע כי הם פולשים לבתים. הם יכולים להיות מאוד הרסניים, במיוחד אם הם מחליטים לבנות קנים בבית שלך.

כדי למנוע כניסת יונים לביתכם, עליכם לעשות את זה כמה שיותר לא נעים עבורן.

ראשית, כדאי להתקין רשת יונים. רשתות אלו נועדו להרתיע יונים מלנחות על הגג או כל מקום אחר שהוא גבוה מספיק כדי שייכנסו דרך חלון או דלת פתוחים.

שנית, כדאי לנקות את השטח סביב הבית על ידי הסרת כל מקורות מזון שעלולים למשוך יונים ולהקשות עליהן לנחות שם מלכתחילה. אתה יכול גם להשתמש בקוצים של ציפורים שיאפשרו להם להתיישב על מדפים או מקומות אחרים שבהם הם עשויים להיות מסוגלים להיכנס דרך חלון או דלת פתוחים.

יונים הן ציפור נפוצה בסביבה העירונית. הם אוהבים לחיות ליד בני אדם כי הם נמשכים למזון ומים הנגישים בקלות.

יונים פולשות לבתים של אנשים מסיבות רבות. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהם מחפשים מזון או מים. ניתן למנוע זאת על ידי אי השארת מזון או מים מחוץ לבית, במיוחד במיכלים שבהם היונים יכולות לגשת אליו בקלות. כמו כן, חשוב לוודא שכל מקורות המזון והמים בתוך הבית אטומים כהלכה כדי שיונים לא יוכלו להיכנס פנימה.
למידע מורחב אודות הרחקת יונים מהבית באופן עצמאי ואיך למנוע כניסה של יונה לשטח הבית יש לבדוק כאן: electrosonic.co.il

סיבה נוספת לכך שיונים עלולות לפלוש לביתו של מישהו היא משום שהן מחפשות מחסה מתנאי מזג אוויר גרועים כמו גשם, שלג או חום קיצוני. על מנת למנוע זאת, חשוב לוודא שאין להם מקום להסתתר בתוך הבית כמו חלון פתוח או דלת פתוחה.

הקדמה: מדוע יונים נכנסות לבית?

יונים נמשכות לבית בגלל ריח האוכל, או שהן מחפשות מים. אם יש לך בעיית יונים, נסה לאטום את כל נקודות הכניסה האפשריות.

יונים הן חיות אינטליגנטיות מאוד ויש להן חוש ריח נהדר. זו הסיבה שהם נמשכים למזון שנותר על הקרקע או על אדן החלון.

הסיבה הנפוצה ביותר לכניסת יונים לבית היא שנותר מזון בחוץ על הקרקע או על אדן החלון. הדרך הטובה ביותר למנוע את זה היא לשמור את כל האוכל במיכלים אטומים ולנקות כל שאריות מזון מיד לאחר האכילה.

יונים יכולות גם לעוף פנימה דרך חלונות פתוחים, אז הקפידו לסגור אותן כאשר אתם יוצאים מהבית ללא השגחה.

יונים נכנסות לבתים כי הן נמשכות לריח האוכל, שמוביל אותן אל חלונות ודלתות פתוחות מבלי להבין זאת בעצמן. אחת הדרכים הפשוטות ביותר למנוע זאת היא על ידי שמירת כל האוכל במיכלים אטומים, ניקוי כל שאריות מזון לאחר האכילה וסגירת כל החלונות כאשר יוצאים מהבית ללא השגחה.

כלי מס' 1 להרחקת יונים מהבית שלך

יונים נפוצות מאוד בערים רבות, ולכן אין זה מפתיע שלעתים הן מוצאות את דרכן לבתים. הנה כמה כלים שבהם תוכל להשתמש כדי להרחיק יונים מהבית שלך.
עבור עוד מידע בנושא של הדברה אלקטרונית ואיך למנוע כניסה של יונה לשטח הבית יש לבקר באתר electrosonic.co.il

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

יונים יכולות להיות מאוד בעייתיות עבור אנשים שחיים באזורים עירוניים. ידוע שהם נושאים מחלות והם יכולים ליצור בלגן על הגג שלך. הדרך הנפוצה ביותר להרחיק יונים מהבית שלך היא באמצעות תרסיס דוחה יונים.

ישנם סוגים שונים של תרסיסים בהם תוכלו להשתמש כדי להרחיק יונים מהרכוש שלכם, אך היעיל ביותר הוא זה שמכיל את הכימיקל הנקרא נפתלין. תרסיס דוחה יונים עם נפתלין יעשה את העבודה להרחיק יונים מהבית שלך מבלי לפגוע במשטחים או צמחים אחרים באזור.

ריסוס מסוג זה הוכח כיעיל מאוד במניעת התאספות יונים סביב נקודה מסוימת כמו בניין או גינה.

כלי מס' 2 להרחקת יונים מהבית שלך

חלק זה יספק טיפים כיצד להרחיק יונים מהבית שלך.

יש אנשים שהרעיון של יונים בביתם מגעיל ומפחיד. יונים בדרך כלל אינן מזיקות אך הן עלולות להוות מטרד כאשר הן שוכבות על גגות וקירות, ומשאירות צואה ונוצות בכל מקום. אתה יכול להשתמש בכמה חפצי בית נפוצים כדי להרחיק אותם מהרכוש שלך.

הנה כמה דברים שאתה יכול לעשות:

1) התקנה או תיקון מרזבים

2) התקן מכסה ארובה

3) כיסוי חלונות ברשת או במסכים

4) התקן מכשיר להרתעת יונים (למשל, דוקרנים לציפורים, מערכת קול, חיישן תנועה וכו')

יונים נחשבות לאחד המזיקים הנפוצים והמטרידים ביותר בארצות הברית. הם עלולים לגרום לנזק רב לרכוש שלכם לא רק מהגללים שלהם, אלא גם על ידי פריצה לבית שלכם וקינון בו.

יונים הן יצורים אינטליגנטיים מאוד והן הוכיחו את עצמן כמתמידות למדי בכל הנוגע למציאת מזון. זו הסיבה שמניעה תמיד עדיפה על ריפוי. הדרך הטובה ביותר להרחיק אותם מהבית היא באמצעות דוקרנים של ציפורים – מוצר המונע נחיתת יונים על כל משטח ובכך מונע את כניסתן לבית.