איך לגרום לכלב להפסיק לנבוח בעזרת מכשיר ANTIBARK

מבוא למכשיר ANTIBARK

מכשיר ה-ANTIBARK הוא מכשיר קטן ופשוט שמתחבר לקולר של כלבכם ומשדר צליל קולי כאשר הכלב נובח. צליל זה אינו נשמע לבני אדם, אך הוא מאוד מעצבן עבור כלבים. מכשיר ה-ANTIBARK מאמן את הכלב להפסיק לנבוח על ידי שיוך הרעש להתנהגות הנביחות.

למכשיר ה-ANTIBARK יש כמה הגדרות שונות, ניתן להגדיר אותו בתדירות או משך זמן מסוימים לפני פליטת רעש. הגדרת משך הזמן נעה בין 3 שניות ל-60 שניות, בעוד שהתדירות נעה בין נביחות אחת לשנייה ועד עשר נביחות בשנייה. הגדרות אלו מאפשרות לך ליצור תוכנית אימונים מותאמת אישית עבור הכלב שלך ולמצוא איזו הגדרה מתאימה לו ביותר.

מכשיר ה-ANTIBARK הוא קולר נובח לכלב שניתן להשתמש בו כדי לעצור את כלבכם מלנבוח. המכשיר מופעל באמצעות סוללה ובעל חיישן תנועה המזהה כל תנועה בסביבה. אם הוא מזהה תנועה, הקולר יפלוט צליל גבוה למשך כ-10 שניות.

מכשיר ה-ANTIBARK הוא דרך יעילה לעצור את הכלב שלך מלנבוח. זה לא גורם לאי נוחות פיזית לבעל החיים והוא רק משמיע צליל גבוה שניתן לשמוע על ידי כלבים.

הקדמה: מהו מכשיר ANTIBARK?

מכשיר ANTIBARK הוא מכשיר שנועד למנוע מכלב לנבוח. זה עובד על ידי פליטת צליל קולי שרק הכלב יכול לשמוע. הצליל אינו נשמע לבני אדם.

מכשיר זה תוכנן רק למטרה לעצור כלב מלנבוח ואינו משרת שום מטרה אחרת.

מכשיר ה-ANTIBARK הוא מכשיר קולי לנביחה של כלבים הפולט גלי קול קוליים כדי להפריע לנביחות של כלבכם.

כיצד למצוא את מכשיר ה-ANTIBARK הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלך – בצע את 4 השלבים הבאים

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי למנוע מהכלב שלך לנבוח. אחת השיטות הפופולריות ביותר היא להשתמש במכשיר הנקרא ANTIBARK.

מכשיר ה-ANTIBARK מיועד לשימוש רק על כלבים והוא פועל על ידי פליטת צליל קולי שיגרום לחבר הפרוותי שלך להפסיק לנבוח. ישנם סוגים רבים ושונים של מכשירי ANTIBARK בשוק, כך שיכול להיות קשה למצוא את המכשיר הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלך. בצע את השלבים הבאים ולא תהיה לך בעיה לבחור מכשיר ANTIBARK מתאים לכלב שלך:

– דע איזה סוג של כלב יש לך (גזע קטן, גזע גדול וכו')

– דע בן כמה הכלב שלך

– חשבו כמה זמן אתם רוצים להקדיש לאימון חיית המחמד שלכם

מכשיר ה-ANTIBARK הוא כלי שעוזר למנוע נביחות של כלב. הוא פולט צליל קולי שאינו נשמע לבני אדם, אך ניתן לשמוע אותו על ידי חיות מחמד. הגלים האולטראסוניים נפלטים בתדירות גבוהה וגורמים לכלב לשייך את הצליל לנביחות משלו, מה שיגרום לו להפסיק.

ישנם מכשירים רבים אשר פולטים את הצליל האולטראסוני הזה, ולכן חשוב למצוא אחד המתאים ביותר לצרכי חיית המחמד שלכם. אנו ממליצים לבצע את השלבים הבאים כאשר אתם מחפשים את מכשיר ה-ANTIBARK המתאים עבור חיית המחמד שלכם:

שלבים להתקנת מכשיר ה-ANTIBARK החדש שלך על צוואר הכלב שלך – 5 שלבים להצלחה!

שלב 1: השג את מכשיר ה-ANTIBARK שלך

שלב 2: הכנס את הסוללה

שלב 3: חבר את הקולר לצוואר הכלב שלך

שלב 4: חבר את המכשיר לאפליקציה בסמארטפון שלך

שלב 5: אילוף את הכלב שלך להפסיק לנבוח

מכשיר ה-ANTIBARK הוא גאדג'ט חדש שעוזר למנוע מכלבים לנבוח לפרקי זמן ממושכים. מכשיר זה תוכנן עבור אלה שאוהבים את חיות המחמד שלהם אבל לא רוצים שהן רועשות מדי.

מאמר זה יראה לכם כיצד להתקין את מכשיר ה-ANTIBARK על צווארו של הכלב שלכם.

שלב 1: קבל את הגודל המתאים לכלב שלך

שלב 2: לבש את הצווארון

שלב 3: חבר את יחידת ה-ANTIBARK לקולר
עבור עוד מידע בנושא של איך לגרום לכלב להפסיק לנבוח בעזרת מכשיר ANTIBARK ניתן לבקר באתר ishopy.co.il

שלב 4: ודא שהוא הדוק מספיק

שלב 5: התחל להתאמן!