השכרת אוהלים – מתוך מגוון ענק של ציוד לאירועים

השכרת אוהלים לאירועים

כדי להילחם בגשם, יש לנו אוהלים להשכרה כדי שהאורחים לא יחליקו על הדשא ושוטפים בוץ לתוך הבניין. סיבה נוספת לכך שהאורחים זקוקים לאוהלים היא הצבת כילות נגד יתושים לאירועים בלילה. כאשר האירוע מתקיים ליד המים, ציפורים יכולות להיות משתתפים לא רצויים.

השכרת אוהלים – פיתרון מצוין למזג האוויר

בין אם גשם ובין אם שמש, השכרת אוהלים מאצלנו מבטיחה לך ולאורחיך להרגיש בנוח. תודה שביקרת באתר שלנו ושקלת את השכרת האוהלים שברשותינו כספק ההשכרה שלך. למידע נוסף עלינו וגלוש במבחר הרחב של ציוד לאירועים להשכרה.

אוהלי המסיבות שלנו זמינים במגוון רחב של גדלים

סגנונות וצבעים שיתאימו לתקציב האירוע שלכם ואידיאליים לכיסוי קבוצות גדולות או קבוצות קטנות עם אוכל על השולחן. האוהלים שלנו מוכנים לשימוש ומציעים פתרון אידיאלי לדרישות תשתית זמניות. ליישום שלך, האוהלים מגיעים במידות שבין 5 רגל ל 60 רגל רוחב כאשר אתה צריך מדרגות של עד 5 רגל.

מבחר רחב ומלא של אוהלים להשכרה לאירוע

אירוע או חתונה של מיניאפוליס שלך, כולל חבל, עמודים, אוהלי מסגרות ואוהלים מבניים. ציוד ההשכרה שלנו מורכב מכל גודל של אוהלי מסגרות בגודל 10 "x 10" עד 40 "x 200.". חברת ההשכרה שלנו תעבוד איתך כדי למצוא את הגודל המושלם לצרכים שלך, כך שתוכל לקנות אוהל מסיבה אם יש לך אותו.

אם יש לך את שטח האחסון, כוח האדם והצרכים החוזרים ונשנים של מארז שלך, שולחן אוהל ישמח לעזור. אנו רוצים שתוודא שהחלון המסחרי הוא בדיוק מה שאתה צריך. אנו ממליצים על עמוד קו או אוהל מסגרת סוף השבוע שלנו עבור רוב יישומי הצרכן.

אם אתה מתכנן לארח אירוע, פינת המסיבה היא נקודת התחנה היחידה שלך להשכרת אוהלים ושירותי השכרת אוהלים לאירוע. אוהלי DBO EVENTS מגיעים בגדלים שונים, מה שאומר שאתה יכול לחסוך זמן, מקום וכסף.

אם אתה רוצה לשכור אוהל מסיבות לאירוע שלך

אם אתה מארגן אירוע גדול בביתך או במיקום אחר, צור קשר עם DBO EVENTS להשכרת אוהלים לשם כך. השכרת אוהל בפארק או במגרש משחקים באודסה או בקר באתר פארקים ופנאי באודסה למידע נוסף.

לחברה צוות מקצועי ומנוסה שמקים את האוהל למסיבה, קבלת הפנים או האירוע שלכם, מגיע בזמן ומפרק את האוהל כשהוא מוכן. ל- DBO EVENTS יש את הניסיון, המקצועיות והמומחיות כדי להבטיח שתבחר את אוהל ההשכרה המתאים לכל האירועים שלך.

כחברה להשכרת אוהלים

אנו מאמינים כי ארגון אירועי חוצות צריך להיות קל וללא מתח. אנו גאים בעסק שלנו ורוצים להעמיד את עצמנו לרשות לקוחותינו ובעלינו להקמת אוהלים ולהריסתם. אנו מבקשים סבלנות לגלות מה עובד הכי טוב עבור הצוות שלנו ומשפחותיהם.

לאחר השלמת רשימת המשאלות האישית שלך

תתבקש למלא טופס יצירת קשר. רשימת המשאלות שלך תתקבל על ידי יועץ השכרת אירועים במסיבות זמן, ותוצע הצעה רשמית לבדיקתך. המידע שאתה מספק יאוחסן וישמש תוך זמן המסיבה כדי לעזור לך לענות על צרכי ההשכרה שלך.

השכרת אוהלים זמינה בעת משבר לגיוס ולספק אוהלים לשימוש במרכזי בדיקות רפואיות ונגיף קורונה. אנו מציעים בדיקה חינם באתר על ידי יועץ אוהלים מוסמך. חימום גז פרופאן מסופק על ידי DBO EVENTS במחיר שוק, או שהלקוח יכול לספק משלו.

למעט כמה דגמים קטנים יותר מטעמי בטיחות, הסוככים והמסגרות שלהם חייבים להקים על ידי מומחה. בנוסף למסגרת, הם חייבים להיות מונחים בתופי מים כדי להבטיח בטיחות ברוחות חזקות.