איפה קונים בשמים בזול

הנה המקומות הטובים ביותר לקנות בושם באינטרנט שיגרמו לך לחשוב מחדש ברצינות איך אתה קונה. בין אם אתם מתייעצים עם חבר או סתם מחפשים ניחוח בחנות כלבו, כאשר אתם משיגים את מה שאתם מחפשים, הגיע הזמן ללכת למקום אחר כדי למצוא ניחוחות זולים…באינטרנט.

בין אם מדובר במשלוח חינם או במכירות לחג המולד

אין סיבה שלא תוכלו למצוא בשמים זולים באינטרנט. אמנם יש אנשים שמוכנים לשלם את המחיר הזה, אבל אולי תהיו חכמים יותר כשמגיע הזמן למצוא בשמים זולים. כן, זו דרך מצוינת למצוא בשמים זולים, אבל היא גם יכולה להוביל לתסכול ובזבוז כסף.

כל זה מצביע על כך שבשמים נמצאים לעתים רחוקות למכירה בחנויות מעצבים. אנו ממליצים בחום לחסוך ברכישות מוזלות במקרים נדירים בהם תמצאו בושם מוכר.

מציאת הניחוח המועדף עליך במחיר מוזל מעולם לא היה קל יותר. גם אתם יכולים ליהנות מניחוחות איכותיים של מעצבים… רק צריך למצוא איפה קונים בשמים זולים.

כדי לראות כמה אפשר לחסוך ברכישה, בואו נשווה את המחירים של קוסטקו למחירים באתר בשמים אמיתי. קוסטקו יכולה להציע מחירים נמוכים בהרבה מכיוון שקוסטקו מוכרת אותם במחירים סיטונאיים ואתר הבוטיק מוכר אותם במחיר קמעונאי מלא. זה זול משמעותית מהמחירים המופיעים באתר הבישום, הניחוח הפופולרי Creed. לקוסטקו אין את Creed Aventus 3.38 אונקיות במלאי כרגע, אבל עדיין יש בשמים רבים של Creed במחירים נמוכים משמעותית, כולל Green Irish Tweed ו-Silver Mountain Water, שניהם ב-$179.99 עבור 3.3 אונקיות.
למידע מורחב בתחום של איפה קונים בשמים בזול יש לבקר ב- perfume4all.co.il

לפרפומניה יש גם חנויות פיזיות וגם מקוונות

ומכיוון שהם מוכרים רק ניחוחות, זה מקום מצוין למצוא מבצעים. שמות של חנויות כלבו מוכרים בושם במחיר שהם גובים כי הם יכולים. חנויות כלבו אולי אינן המקום הזול ביותר לקנות בושם, אבל קשה למצוא רבות בשום מקום אחר.

אם אתה נוסע לחו"ל

פנה לחנויות פטורות ממכס עבור מגוון רחב של ניחוחות מעצבים. החיסרון בחנויות כמו TJMaxx הוא שבדרך כלל אין להן דוגמיות להריח, ופתיחת האריזה היא עניין גדול, אז אם אתם מתכננים לקנות שם, עדיף לדעת מה ריח הניחוחות השונים. חנויות כמו TJ Maxx, Marshalls ו-Nordstrom Rack הן המקומות המועדפים עליי לקנות ניחוחות. אם אתה לא קונה ותיק או לא יודע הרבה על ניחוחות, אני ממליץ להתרחק מקמעונאים/מוכרים לא רשמיים.

אתה מעדיף לא לקבל עסקה טובה יותר ולהכיר את הטעמים לפני שאתה נשדד

מלבד אי היכולת לנסות אותו לפני שאתה קונה אותו, לדעת את האיכות של בושם יכול להיות מסובך. לדעת היטב שהבושם הזול שלך נשחק לאחר כמה שעות ואינו מריח כמו בושם טעים.

כאשר אתה מדבר בחנות כלבו ומרסס את הבושם האהוב עליך

אתה כנראה משתמש בבודק ריח. אם אתם לא חוששים לאבד את הקופסה הדקורטיבית, קניית בודק בושם היא דרך זולה להשיג בושם יקר בחצי המחיר. עם זאת, קניית בושם באינטרנט לא חייבת להיות על הרדאר שלך, אבל כן.

קניית קנקנים קטנים או בקבוקי בושם אפילו לא אומר שאתה צריך לקנות לעתים קרובות יותר

אתה כן מקבל יותר מיץ בושם בפחות כסף בבקבוקים גדולים יותר מאשר בבקבוקים, אבל יש חיסרון להגדלה. קופונים של Alle Krazy לעתים קרובות מלמדים נשים לקנות פחות כשהן משתמשות בקופונים כדי לחסוך יותר, אבל מכיוון שקופונים של בושם הם נדירים, כדאי שתשקול לקנות בקבוקים גדולים יותר כדי לקבל את המחיר הנמוך ביותר לאונקיה, במיוחד אם זה בושם ממותג שאתה מכיר אותך לא יתעייף.

תמיד כדאי לחפש קודי קידום וקופונים לפני קניית בושם בחנות או באינטרנט. מקומות כמו TJmaxx, Marshalls, Sam מוכרים בושם במחיר מוזל. ישנם מפיצי בשמים לגיטימיים בשוק האפור שמוכרים בושם בהנחות גבוהות.

תעשיית הבשמים מלאה בזיופים

אבל למרבה המזל אתה יכול להימנע מהמוכרים המפוקפקים האלה ולקנות רק בשמים איכותיים ואמיתיים. אנו מייצרים את הבשמים האיכותיים ביותר ללא בלבול באריזה ובשיווק. בושם טוב יכול להגביר את מצב הרוח ואת הביטחון העצמי שלך פי עשרה, אך לעיתים קרובות אנו מגלים שבישמים ממותגים איכותיים הם יקרים.

מציע לך הכל

דוגמיות חיפוש בשמים וחידונים – כלים ממותג מכובד, Dossier הוא ההימור הטוב ביותר שלך לקניית הבושם שאתה אוהב. המדריך המלא לקניית בשמים נוצר כדי לחלוק את הטיפים הטובים ביותר כיצד לקנות בשמים זולים. ניחוחות פרפיום ישיר במחירים סבירים זמינים דרך רשת גלובלית של מותגים וספקים, מה שמאפשר לנו לשמור על מחירים נמוכים ובמחיר סביר בכל הנוגע לבושם או אפטרשייב האהובים עליך. Perfume Click Ltd עשויה להשתמש בפרטי הרכישה שלך, כולל פריטים שנרכשו והסכום שהוצא, כדי להתאים אישית הצעות שיווק בדוא"ל.

Perfume Click Ltd עשויה להשתמש במידע זה להפעלת אתר זה

לשיפור השימושיות באתרי האינטרנט ולמטרות שיווקיות. אם Perfume Click Ltd תשלח אליך הזמנה לביקורת משתמש, אנו נעניק ל-Tripal גישה לכתובת הדוא"ל, השם ומספר ההזמנה שלך למטרות אימות בלבד. אנו עשויים גם לספק למשתמשים שהסכימו במפורש לתוכן מותאם אישית זה באמצעות שיווק בדוא"ל או האתר עצמו.