איך מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי

כדי לעזור לכם להימלט מהמונוטוניות של כרטיסי הביקור המסורתיים, פיתחנו פיתרון לעיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים שיעזור לכם להתבלט עם המותג שלכם. זהו פתרון מבוסס ענן ליצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים באמצעות דימוי המותג. היישום מאפשר לך ליצור עיצובים רספונסיביים המותאמים למכשירים ניידים.

אתה יכול לשים כמה או מעט מידע בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך שאתה רוצה

ולעולם לא נגמר לך המקום. אם יש לך גישה לטלפון או למחשב שלך, אתה תמיד צריך את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך איתך ולא צריך לדאוג שייגמרו לך הכרטיסים. כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך יכול לספק ללקוחות שלך וללקוחות פוטנציאליים את המידע שהם רוצים. כל עוד יש להם גישה לטלפונים או למחשבים, כולם נושאים כרטיס ביקור דיגיטלי.

אם אתה משתמש בכרטיסי ביקור מודפסים, תוכל להשתמש בהם לטובתך על ידי שימוש בהם ושימוש בקישוריות שהכרטיסים מספקים.

כרטיסי ביקור נייר ודיגיטליים מצוינים כשמדובר בשיתוף פרטי קשר וביצירת רושם מתמשך. בסופו של דבר, אנו יכולים לומר כי כרטיסי ביקור מבוססי נייר ודיגיטל הם שניהם מצוינים להתרשמות ולהצגת נוכחות מותג.
עבור מידע אודות איך מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לבקר באתר digitalbcard.co.il

בעידן הדיגיטלי

חיוני שתשתמשו גם בכרטיס ביקור דיגיטלי כדי לשתף את פרטי הקשר שלכם בתצוגה נוחה. כרטיסי ביקור דיגיטליים מושלמים לאיחוד כל פרטי חשבונך ויצירת הקשר לתצוגה יחידה וניתן לשתף אותם גם באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין. הם מאפשרים לך לערוך את הכרטיס בכל עת והם תמיד מעודכנים בפרטי הקשר האחרונים.

תוכל גם לגדל את העסק שלך באמצעות עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי יחיד

ישנם מספר פתרונות עיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים שאינם מיועדים רק לכרטיסי ביקור. במילים פשוטות, כרטיס ביקור דיגיטלי (נקרא גם "כרטיס") הוא ייצוג וירטואלי של כרטיס ביקור פיזי.

ניתן להטמיע כרטיס ביקור דיגיטלי בכרטיס נייר על ידי הצבת קוד QR קטן או תמונה בפינה

בעת יצירת רקע וירטואלי, קשר אותו לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך והראה את קודי ה- QR. משם מישהו יכול לשמור את הכרטיס כ- .vcf וכאשר הוא יסרוק את הקוד, כרטיס הביקור הדיגיטלי יופיע. לאחר מכן ניתן להדפיס את כרטיס הקשר ולהשתמש בו דיגיטלית כמו כרטיס ביקור רגיל.

התבנית לעיצוב כרטיסי הביקור שלך יכולה להיות פשוטה כמו צילום שחור-לבן של כרטיס הקשר שלך עם קוד QR או תמונה.

כל מי שמתקשר יכול לצפות בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלו ולסרוק את קוד ה- QR בטלפון שלו

אתה יכול להשתמש בתבנית מותג כדי ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי, או ליצור קוד QR מעצב שניתן להדפיס על כרטיסי הביקור שלך. האחת היא לשלוח אותו בדואר אלקטרוני (המכונה כרטיס ביקור אלקטרוני) או להדפיס אותו.

אם אתה מתחבר מרחוק

תוכל לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך באמצעות העתקה והדבקה של הקישור מהכרטיס. אתה יכול גם להוסיף קצת תבלין לכרטיס שלך על ידי קישור פשוט כדי לתת אותו לחבר, או על ידי הוספת ידית Snapchat או TikTok. כך או כך, המטרה היא להיות בטוחים שיש לכם כרטיס ביקור דיגיטלי משלכם שתוכלו לשלוח או לא. ניתן לשתף כרטיסים דיגיטליים עם מספר טלפון נייד או כתובת דוא"ל, אך הם מאוחסנים אלקטרונית ולא משאירים שום סיכוי להיות מוטעים או לאיבוד.

אם יש לך גרסה דיגיטלית של כרטיס הביקור שלך

אפליקציה לאייפון או אנדרואיד היא דרך מהירה וקלה להפצת כרטיסים. כרטיסי ביקור דיגיטליים דורשים אפליקציה מיוחדת כדי להחזיקם ולאחסן אותם, דבר המגביל את יכולתכם לשתף כרטיסים כאלה עם לקוחותיכם. אפליקציית כרטיסי הביקור הדיגיטליים מאפשרת לכם ליצור את כרטיס הביקור הדיגיטלי ולשתף אותו בקלות עם אחרים. לאפליקציית כרטיסי הביקור הווירטואלית החינמית הזו יש את היכולת ליצור מידע ליצירת קשר יחיד שניתן לשתף בקלות עם לקוחות ועמיתים פוטנציאליים. האפליקציה מאפשרת לך גם ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי במכשיר הנייד שלך.

בעוד שאתה תמיד נשאר חברתי

כדי להגיע לקהל שלך ולקבל משוב מיידי וישיר, אתר האינטרנט שלך יכול להוות נקודת כניסה לאנשי קשר מכיוון שהוא משמש כסוג של כרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיסי ביקור דיגיטליים יכולים גם להיות דרך נהדרת להבטיח שיש לכם לידים באתר שלכם, מה שמקל וקל יותר ליצור איתם קשר.

ישנם כלים שונים, כגון Haystack ו- Inigo, שיכולים לעזור לך ליצור סוג כרטיס ביקור דיגיטלי שאתה רוצה. אם יש לך את המשאבים, אתה יכול גם ליצור ולקודד את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך על ידי הצבתו על הדומיין שלך.