שואב אבק שוטף

שואבי אבק המשמשים בבית ובתעשייה מגיעים במגוון גדלים ועיצובים: מכשירים ניידים קטנים המופעלים על ידי סוללה, מכולות מתגלגלות לשימוש ביתי, שואבי אבק מרכזיים לבית, מכשירים תעשייתיים נייחים ענקיים המסוגלים לטפל בכמה מאות אנשים. ליטר אבק לפני ריקון, וכן שואבי אבק בעלי הנעה עצמית לאיסוף שפכים גדולים או פינוי אדמה מזוהמת. היתרון לסובלים מאלרגיות הוא שבניגוד לשואב אבק סטנדרטי, שצריך להפריח חלק מהלכלוך שנאסף לחדר לניקוי (לא משנה כמה יעיל הסינון), השואב המרכזי מסיר את כל הלכלוך שנאסף בחדר. חֶדֶר. לַחסוֹם. מֶרכָּזִי. שואבי אבק עם מעקף מאוורר שימושיים הן לניקוי שטיחים והן לניקוי רצפות, שכן היניקה שלהם אינה יורדת משמעותית לאורך הצינור, כפי שקורה בניקוי ישיר עם מאוורר.

שואבי אבק מרכזיים

הידועים גם כסוגי in-line או ducted, הם דגם מיכל/צילינדר שבו מנוע ומכשיר סינון אבק ממוקמים במרכז הבניין ומחוברים לפירות יניקה קבועות המותקנות ברחבי המבנה. הבניין דרך תעלות. … בבדיקות מעבדת הניקוי שלנו, שואבי אבק זקופים הם הטובים ביותר להסרת לכלוך עיקש משטיחים, מכיוון שהם בדרך כלל כבדים יותר מסגנונות אחרים, ומשקל האביזרים עוזר להם לחדור עמוק לתוך ערימת השטיח לניקיון טוב יותר. אם תשתמשו בשואב אבק זקוף כדי לנקות רצפות חשופות ושטיחים עם לולאות נמוכות או מוך, אנו ממליצים לבחור בדגם שיכול להתאים את גובה הזרבובית ולכבות את המברשת המסתובבת כדי למנוע פסולת מעופפת ופגיעה במשטחים שטוחים ועדינים. …

מצא שואבי אבק אלחוטיים ותרמילים קלים לשימוש לניקוי מלא

כמו גם שואבי אבק DuoClean עם שתי מברשות ועוצמת שאיבה משופרת לרצפות עץ ושטיחים. שואבי אבק רובוטיים הפכו גם הם לשואי אבק יעילים יותר, ומחיריהם ממשיכים לרדת, וזה נכון גם לגביהם. Lift-away זמין גם כשואב אבק קל משקל וזקוף ללא שקיות.

אבל למרות שיריבים סבירים אלה עשויים להיות ראויים למקום בארסנל הניקיון שלך

הם עדיין לא יכולים להחליף את המעלה או המיכל האמינים שלך, על פי בדיקות הוואקום של Consumer Reports. באופן כללי, כל שואבי האבק שבדקנו יטפלו ברצפות עץ ושיער חיות מחמד ללא כל בעיה. למרות שזו עדיין נראית כמו קטגוריית מוצרים חדשה יחסית, יש הרבה שואבי אבק רובוטיים טובים שיעזרו לך להיפטר מאבק, שיער של חיות מחמד ושאר פסולת מהבית שלך – אין צורך להרים אצבע.

ניתן להשתמש בשואבי אבק מיוחדים להסרת אבק ונוזלים

שלא כמו שואבי אבק מסורתיים רבים, רוב הרובוטים המופיעים כאן אינם משתמשים בשקיות כדי ללכוד אבק, שיער ושאר פסולת שהם אוספים. אחד החידושים הטובים ביותר בשאיבת אבק רובוטית בשנים האחרונות היה פיתוח דגמים שיכולים לרוקן פחי אשפה.

מכיוון שאנו בודקים את כל שואבי האבק הרובוטים באותה סביבה ביתית

אנו בודקים כיצד מתמלאים פחי האשפה ואם נאספים פסולת ברורה כגון חלקיקי מזון וארנבות אבק גלויות. רוב הדגמים המתרוקנים מעצמם, כמו ה-iRobot Roomba s9+ ו-Roomba i3+, מעבירים את תכולת הסלסילה לשקית שיכולה להכיל כ-60 יום של אשפה, תלוי בתדירות השאיבה ועד כמה הבית מלוכלך. רוב השואבים הרובוטיים אמינים בכל הנוגע לסילוק אשפה ביתית נפוצה, כך שאינך צריך לדאוג אם הם יכולים לשאוב מוך, לכלוך או שיער.

SharkNinja שומרת לעצמה את הזכות לבטל או לשנות הצעה זו בכל עת. הזמנות למשלוחים להוואי, אלסקה, לטריטוריות מחוץ ל-48 המדינות הסמוכות, או לכתובת בינלאומית יחולו תוספת של $25.
למידע נוסף בנושא של שואב אבק שוטף יש לגלוש לאתר vacuums.co.il