רשת גלילה חשמלית: כל הסיבות לרשת את הבית

תריסים ושמשיות מכסים את החלונות בנייר כסף פשוט אחד ומופעלים על ידי פונקציית צינור גלגול, ולכן אנשים רבים מניחים שהם שמות שונים אך ניתנים להחלפה לאותו דבר. מטריות עשויות מרשת דמוי מטרייה החוסמת את קרני ה-UV וחוסמת את הנוף, כאשר ניתן להכין תריסי גלילה ממגוון בדים, וינילן וטקסטיל, והמטרה היא לשלוט באור בחדר.

חלונות הכיסוי שלו מורכבים משכבה אחת של חומר דמוי מסננת ארוג, הנפתחת ונסגרת באמצעות מנגנון צינור גלגול. שמשיות ניתנות להרמה באמצעות שרשראות או חוטים או ללא חיבור אלחוטי ומופעלים על ידי משיכה עדינה של מסך המקרן.

גווני חלונות הם דרך מצוינת לשלוט באור טבעי

להוסיף פרטיות לבית שלך ולהוסיף סטייל לחלונות שלך. שמשות חלונות מונעות מחרקים לעוף או לזחול לתוך הבית על ידי חסימת הנוף וזרימת האוויר סביב החלונות. זה הופך את השמשיות לאידיאליות עבור חלונות שאינם פונים לרחוב או לבתים שכנים, והן יכולות לשמש כטיפולי חלונות בסיסיים לצד וילונות ווילונות אחרים.

ברוב הבתים באוסטרליה

ארצות הברית, קנדה ובחלקים אחרים של העולם יש חלונות ממוגנים כדי למנוע חדירות של חרקים מעופפים כמו צרעות, זבובים ויתושים. חלונות מגורים אינם מיועדים לענות על צורכי הבטיחות של ילדים, ומסכי חרקים טיפוסיים מציעים הגנה מועטה. מסכי אבטחה של Foreversafe משתמשים בהגנה מפני אש המגנה על פתחי חלונות הממוקמים ליד גבולות הרכוש.

זה חוסם חום ומפחית סנוור עבור מגוון רחב של פטיו

חלונות ויישומים חיצוניים. רשתות לחלונות (הידועים גם כמסכי חרקים, רשתות לחיפושיות, רשתות לזבובים, רשתות נגד יתושים, רשתות תיל או רשתות לחלונות) נועדו לטשטש את פתיחת החלון. גריל לחלונות יכול להיות עשוי מתכת, פיברגלס, פלסטיק, חוט או חלקי פלסטיק אחרים מעל מסגרת העשויה מעץ או מתכת.

הרשת הארוגה מגנה מפני חום, סנוור וקרני UV ובו זמנית שומרת על הנוף בחוץ. ניתן להתקין את רשת הבטיחות מפלדת אל-חלד חסינת אש בחלונות ובדלתות הבית שלכם כדי למנוע מגחלים לחדור לביתכם מהאוויר.
על מנת לראות עוד מידע אודות רשת גלילה חשמלית: כל הסיבות לרשת את הבית ניתן לבדוק ב- reshethagana.com

אידיאלי עבור בתים מכל הגדלים והסגנונות, מסך שריפות שמתאים על החלונות והדלתות שלך שומר על שריפות ונותן לך ביטחון מתמשך שהבית שלך נמצא בסכנה.

תריסי Bushfire בפרת' נבדקו

כדי להילחם בשריפה על ידי הפחתת עד 90 אחוז מהחום החודר לנקודות גישה רגישות כמו חלונות ודלתות. ייתכן שתצטרך לכסות את החלונות שלך כדי להגן על הבית שלך מפני סופות הוריקן. אתה יכול להסתכל על מסכים מתגלגלים, חלונות ויניל מסיביים או בד כדי ליצור מתחם חלל לשלוש עונות.

אם אתה משתמש ברשת עבור יישום מרפסת פתוחה עם מסך zip

כנראה שעדיף להשתמש ברשת פוליאסטר כמו Ferrari Soltis 86 או Recasen 5000P, אבל גם מותגים אחרים בסדר. ניתן להוסיף גם מטריות מתקפלות להגנה מפני השמש או מטריות נפתחות עם רשת, אבל אם אין לכם מספיק, קחו בחשבון בדים ארוגים או לא ארוגים.

החומרים הנפוצים ביותר בשימוש בחלונות סריג הם אלומיניום ופיברגלס. מסכים עשויים PVC, בד מצופה, פוליפרופילן וקוולר זמינים בכל טווחי המחירים.

מסכי הוריקן עולים בין $5 ל-$15 למטר מרובע בתוספת עבודה להתקנתם

אתה יכול לצפות לשלם בין 45 ל-$100 לשעה אם תחליט להגדיר את זה בעצמך. מטריות סופה עולות יותר למותג, בעוד שמטריות ארמור עולות בין 1,860 ל-5,220 דולר, לא משנה באיזה מותג אתה נוהג.

אפקט Moire יכול להיות קשה לראות

והוא הופך מטושטש לראות מה שנראה כמו מסך חלון רגיל עם המסך ברקע. התקנת מסכים בעלי ביצועים גבוהים היא גם הרבה יותר קלה לאמן את חיות המחמד שלך להפסיק ללחוץ ולגנוב על דלתות וחלונות. המסכים הקשים ביותר שאנו מכירים הם מסכי חיות המחמד הנמכרים על ידי הום סנטר.

שמשיות פיברגלס מספקות 75% הגנת UV ומשתמשות בחוטים עבים יותר לסגירת הרשת מאשר שמשיות פיברגלס קונבנציונליות בגודל 18×14

למסך שלנו יש מרווח מקסימלי של 2 מ"מ, מה שמאפשר לאוויר ולאור להיכנס אחר צהריים יפה של פרת' ושומר על הגחלים כשמשהו רע קורה.

אם אתה פוגע בחלון, דלת או מסך, אתה לא צריך לקנות מסגרת חדשה. סרט חלון נגד פגיעה מונע התנפצות והשפעה קלה, במיוחד אם אתה צריך קצת יותר הגנה מפני רוחות של סופות הוריקן.

ניתן להתקין סגנון זה עם ברגי תעלות פלדה בחזית הבית או בחלק העליון והתחתון של החלונות. אנשי עשה זאת בעצמך יכולים להחליף דלתות וחלונות ברשת בכלים פשוטים.

תריסים ותריסים ממונעים הם אלחוטיים וניתנים לפתיחה וסגירה באמצעות שלט רחוק

אפליקציה לסמארטפון או פקודות קוליות. הם הופכים אותם לאידיאליים עבור חלונות גדולים וקשים לגישה. המסך ניתן לגלגול לכיס כאשר אינו בשימוש והוא זמין עבור חלונות כנף וסוגים אחרים של פתחי חלונות ודלתות. למשפחות בפרת' שרוצות שכבת הגנה נוספת ניתן להתקין תריסים על דלתות וחלונות הניתנים לסגירה בלחיצת כפתור להענקת פרטיות, שקט ושלווה.

חשבתי שזה ייקח זמן

אבל לא רציתי לנעול את הדלתות והחלונות, אז נעלתי את סורגי האבטחה של Majestec ™. שלושה פורצים רעולי פנים ניסו לפרוץ דרך החלונות עם צבת, אך התוצאה הייתה זהה להתקנת רשתות האבטחה בביתי. מסכי חלון תיל לקידום מכירות הופיעו לראשונה בספר הכחול של בויד בשנת 1836.