עיצוב קירות הבית

התכונן לצאת מאזור הנוחות שלך ולהוסיף אישיות לחלל שלך עם קישוטי קיר ייחודיים. קישוטי קיר יכולים להפוך מיידית חדר פשוט לחלל מגובש. עבור חלל מסורתי יותר, נסה קישוטי קיר מתכת עם עיצובים מורכבים, כגון עץ עם ענפים מתפשטים. לא משנה מה פריסת החדרים, תן לחלל עומק והפוך אותו למזמין יותר עם עיטורי קיר חדשים.

נסה לשקף קיר שלם או הוסף כמה מראות ממוסגרות נחמדות כדי לשקף מראה מהנה ולתבל את החדר שלך. אתה יכול להשתמש במראה גדולה כאלמנט עיצובי כדי לשנות את מראה הסלון שלך.
למידע אודות היכנסו לאתר PICAMA ועיצוב קירות הבית יש לבדוק כאן: picama.co.il

עיצוב אחד מהקירות שלך עם צבע או מרקם ייחודי יכול לשבור חדר או למשוך תשומת לב לאלמנט מסוים

אתה יכול להשתמש באותו צבע על כל ארבעת הקירות, או שאתה יכול לצבוע רק קיר אחד כדי להבליט אותו. אתה יכול לצבוע אותו בלבן לרעננות או באותו צבע כמו הקירות כדי ליצור תחושה עוטפת.

לכן

אם לחדר יש תקרה נמוכה, צור קיר דקורטיבי גלי כדי לגרום לתקרה להיראות גבוהה יותר. קיר מבטא יכול להיות הדרך המושלמת להדגיש תכונות כמו אמבטיה עצמאית. במילים אחרות, הקיר המבטא הוא הקיר הראשון שאתה צפוי לראות כשאתה נכנס לחדר מכיוון שהוא נועד למשוך את תשומת הלב שלך.

העיצוב המינימליסטי של הבית הופך את קיר המבטא התלת מימדי הזה לתכונה ייחודית ובלתי צפויה שבטוח תמשוך את תשומת הלב ותמשוך תשומת לב לאלמנטים אדריכליים כמו גובה התקרה

השילוב המונוכרום של קיר המבטא הזה נותן לחדר עניין ויזואלי תוך הוספת מרקם.

במבט ראשון, כרסום ייחודי זה נראה רק אלמנט ויזואלי מעניין המודגש על ידי קיר הנחושת המזוייפת. העיצוב הגרפי הנועז והפשוט על קיר ראש המיטה הזה הוא אומנות שעוזרת לאזן את ההרכב הכללי של החדר.

חיפוי לבנים חשופות על הקירות מוסיף מימד ייחודי לפנים הכפרי. הוספת קירות לבנים כפריים לבית שלך תיצור תחושת חמימות וקסם מהעולם הישן.

ישנן דרכים רבות ושונות ליצור קירות מעניינים בבית שלך

אם אתם מעצבים בית, אז אולי אתם תוהים איך לעצב את הקירות הפנימיים של הבית שלכם. כפי שאתה יכול לראות, ישנן דרכים רבות להפוך את הקיר שלך למעניין יותר. אם אתה רוצה להעניק לקירות הסלון שלך הרבה צבעים ודוגמאות אקספרסיביות, אתה יכול לבחור בציורים או ציורי קיר.

לאחר שמצאת ציור או שטיח שאתה באמת אוהב, אתה יכול להשתמש בו כהשראה לפלטת צבעים אפשרית לחדר שלך. הרהיטים שלך

זה בגלל שבשימוש נכון

השטיחים שלך יכולים לספק מבנה נהדר שסביבו אתה יכול לתכנן את שאר החדר. כאשר אתה מקשט חלל חדש, אמנות קיר לא חייבת להיות החלק האחרון בפאזל. לדעתנו, אומנות הקיר חשובה יותר בעיצוב פנים. מעיזים לומר זאת, אבל אנחנו חושבים שציור אמנותי חשוב יותר בעיצוב פנים. אבל אם אתה קצת עצבני בגלל שציור הקיר משחק תפקיד כה חשוב בפרויקט העיצוב שלך, אל תדאג.

בדוק את הדרכים האלה שאושרו על ידי מעצב

כדי להעניק לכל הקירות שלך את תשומת הלב הראויה. ממסגרות פנטזיה ועד מדבקות קיר שובבות, העיצוב הנכון משקף את האישיות שלך ומוסיף סטייל לכל חדר. אין גבול לדמיון שלך בעת עיצוב קירות, אבל אתה צריך לוודא שהעיצוב מחובר באלגנטיות לסגנון החדר בכללותו. בעיצוב מודרני, העיצוב היצירתי של קיר מסוים בחדר יכול לשנות לחלוטין חלל.

לוחות קיר דקורטיביים עכשוויים יוצרים אפקט תלת מימדי יוצא דופן

מביאים דרמה לחללי פנים מודרניים ומשנים באופן יצירתי חללי מגורים. אריחי עור ולוחות קיר רכים וחמים מוסיפים מגע בוהמייני לחלל הפנים המודרני, ויוצרים חללי פנים לבית שהם באמת ייחודיים, נוחים ויפים. לוח גבס מעוצב על הקירות יוצר רקע שליו ואלגנטי לריהוט קלאסי באווירה מסורתית. עכשיו אף אחד לא יכול להכחיש שהיופי הפרחוני הזה הוא המוקד המדהים והבלתי מתאמץ של החדר הזה.

אנחנו מהמרים שזה לא

וזה שיעור עיצוב קירות פנים. ציורי קיר הם דרך מצוינת לתת לבית שלך מגע אישי באמת. זה המגע הקטן הנוסף שיכול להפוך את החלל שלך מעצם היותו פונקציונלי להיראות כאילו הוא מפאר את דפי מגזין עיצוב פנים. השורה התחתונה היא לבחור יצירת אמנות או שטיח אחר שמתאים לסגנון העיצוב שכבר בחרתם לחדר.

אתה יכול לשפר באופן מיידי את העיצוב שלך על ידי מתן יתרון נוסף לקירות הסלון שלך. בין הדרכים היצירתיות הרבות לתת לבית שלך מנה גדולה של עיצוב הוא קיר מבטא. קירות מבטא הם המענה הפונקציונלי והאסתטי לכל צרכי עיצוב הבית שלך.

בחרו מתוך מגוון רחב של ציורים

מסגרות, מסגרות לתמונות ועוד בכל סגנון ומצאו עיטורי קיר התואמים את האישיות והאסתטיקה העיצובית שלכם. נסה להשתמש בצבע בהיר ונועז כדי ליצור קיר מבטא או להוסיף דפוסים עם טפטים, שבלונות או טכניקות ציור דקורטיביות אחרות. דרך מצוינת ליצור קיר מבטא באמצעות אריחים היא למצוא עיצוב כמו קיר לבנים או גימור עץ.

חומרי עץ למינציה יכולים לשמש גם לעיצוב קירות עכשווי

המעניקים לפנים תחושה סקנדינבית ייחודית. קירות מרוצפי אבן יכולים להזכיר חומות טוסקנה בלב איטליה, או מחוספסים כמו מקלט בהרים. פיתוחי קיר – פוליפרופילן, עץ, בטון – יכולים להתבצע ממגוון חומרים בהתאם לצרכי העיצוב ולתקציב שלך. ניתן לצבוע לוחות עוקפות, פיתוחים, דלתות ולוחות אחרים באותו צבע כמו החדר כדי לייחד אותם ויזואלית, או צבע מנוגד – בדרך כלל אוף-וויט בחדר עם קירות צבעוניים – כדי להבליט אותם.

לחלופין, אם אתה רוצה ללכת על הכל, אתה יכול ליצור גינה אנכית מקורה עם קיר מלא עם עציצים קטנים וצמחים מטפסים. בנוסף להוספת הקירות, שקול לקשט את הקירות עצמם.

רעיונות לעיצוב קיר לבנים יכולים להדגיש חללי מגורים בסגנון לופט ולהוסיף נופך ייחודי לעיצוב הבית הכפרי

עיצובי טפט מודרניים, הדפסי תמונות, לוחות קיר דקורטיביים וצבעי צבע פנים מסוגננים מספקים שפע של רעיונות לעיצוב פנים ועיצובי קיר מקוריים. האוסף הנרחב של קישוטי הקיר שלנו כולל קישוטי קיר, קישוטי קיר, מראות קיר דקורטיביות, מסגרות קיר דקורטיביות וקישוטי קיר זהב.