מתקני כושר לפארקים ציבוריים

מספר מחקרים העריכו את היעילות של התערבות זו בעיירות קטנות. מחקר זה בחן את השימוש בציוד כושר, את היעילות המוערכת וכיצד להגדיל את השימוש בו בעיר של 100,000 תושבים בשנת 2015. הערכנו את ההשפעה של ציוד כושר חיצוני (FZ, Fitness Zones) ב-12 פארקים המשרתים מגוון אוכלוסיות. שלושת התמונות לעיל צולמו במהלך תוכנית פיילוט של שיעורי כושר בחינם כדי להגביר את השימוש וההפעלה של ציוד כושר חיצוני הממוקם בכל שלוש הקהילות.

עבודה זו מובלת על ידי קרן הנאמנות לקרקע ציבורית

ארגון לשימור קרקע ללא מטרות רווח שהשיק לפני כשלוש שנים תוכנית אזורי כושר כדי לסייע לעיר לממן מגרשי משחקים בחוץ. לדברי אדריאן בנפה, סגן נשיא בכיר של Trust ומנהל פיתוח פארק עירוני, 80 אזורי כושר לאנשים שעוברים במקום נמצאים בבנייה או בבנייה. בנוסף, תמצאו ציוד כושר לצד חמש הספריות בעיר. תחנות כושר חיצוניות אלו מצוידות בציוד איכותי המאפשר לשלב פעילות אירובית במדרון עם פעילות גופנית כללית במכשיר.

פארקי הכושר החדשים הללו מעודדים פעילות גופנית זולה ומהנה

קבוצות של ציוד כושר מסורתי, ממכשירים אליפטיים ועד לחיצת רגליים וספסלים בכריעה, מוצבות בפארקים עירוניים, לעתים קרובות באזורים עניים יותר שאולי אין להם גישה לאורח חיים בריא. חדרי כושר חיצוניים בחינם – הנשק האחרון במאבקה של המדינה במגפת ההשמנה – צצים בפארקים העירוניים ברחבי הארץ. לפארקים ברחבי העולם יש סימולטורים פשוטים, עמידים בפני מזג אוויר וקלים לשימוש.
לפרטים מורחבים בנושא של מתקני כושר לפארקים ציבוריים ומתקני כושר לפארקים עליך לגשת לאתר elo-nit.co.il

הציוד חופשי לשימוש הציבור וניתן למקם אותו ליד גני שעשועים או אזורי בילוי אחרים

קהילות מקומיות ייהנו גם ממתן ציוד ספורט בחוץ לציבור, כולל טיפול בהשמנת יתר עבור אנשים מכל רמות המיומנות והקמת רשתות חברתיות לקהילה. ארגונים ומקומות קהילתיים יכולים לספק מקומות בטוחים לפעילות גופנית, כגון שבילים, מקומות סגורים, פארקים ומגרשי משחקים, הרחק מכבישים סואנים. שיקום הפארק יכול להגביר את פעילות הספורט הנמרצת של הילדים, ועשוי גם להגביר את השימוש בסוגים מסוימים של מתקנים, לרבות מגרשי משחקים ופארקי סקייט.

מרכזי כושר חדשים / משופרים של מחוז שיקגו פארק מציעים אלטרנטיבה איכותית ובמחיר סביר לחדרי כושר פרטיים

אחד מהם, מתחם הכושר פארק אזליה ליד בית החולים לחיילים משוחררים, הוא הראשון בארץ שמצויד בכיסאות גלגלים. Metro Parks מפעילה מרכזי כושר רבים המציעים הזדמנויות לבריאות ובריאות ברחבי העיר. מרכזי פנאי כוללים בדרך כלל חדרי כושר, טרקלינים ומקומות ישיבה בחוץ, בעוד שמתקני הפנאי המיוחדים יותר שלנו כוללים מוזיאון מדע, אולפנים לאמנות ומרכז צילום עם חדר החושך הציבורי העתיק ביותר בארצות הברית.

מרכז פנאי וכושר מרכז התרבות והפנאי ב-396 Branigina Boulevard מספק שטח של 30,000 רגל מרובע לפרויקטים ואירועים המסופקים על ידי המחלקה שלנו

מרכז הכושר שלנו מתאים למי שמחפש פעילות גופנית בעצימות גבוהה, והוא גם בחירה אידיאלית למי שרוצה לשמור על כושר ולהתחדש. הזמנת מקומות הזמנות והשכרות של מקומות המופעלים על ידי מחלקת הפארקים והנופש של פרנקלין ניתן לבצע במשרד ניהול הפארק הממוקם במרכז לאמנויות ונופש תרבותיות. פארקים ונופש פרנקלין פארקים ונופש מחויבת לספק מתקני פנאי בטוחים, משתלמים ומתוחזקים היטב ומגוון פעילויות פנאי איכותיות לכלל תושבי הקהילה.

פארקים ציבוריים וסוכנויות בילוי יוצרים קהילות בריאות וממלאות תפקיד חיוני בשיפור הסביבה הפיזית בה אנו חיים

באמצעות המתקנים שלהם, הסביבה החיצונית והשירותים שהם מספקים, הם תומכים בבריאותם הטובה של אנשים מכל היכולות, הגילאים, הרקע הסוציו-אקונומי והלאומים. אנו דוגלים בגישה רבה יותר לציבור להזדמנויות פעילות גופנית ותזונה טובה יותר באמצעות פארקים וסוכנויות פנאי.

הנקודות הבאות מאשרות את התפקיד החשוב של פארקים ופעילויות פנאי בשיפור הבריאות והרווחה

יש לנו מיליון סיבות לקום ולהתאמן, ופארק הכושר החיצוני הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי לעשות משהו טוב למען עצמנו ועבור הקהילה. אם אתם גרים במטרופולין, קל למצוא בקרבת מקום חדר כושר חיצוני (פשוט חפשו "פארק כושר ציבורי בקרבתי"), אבל לאלו מאיתנו בערים קטנות זו לא אופציה.

אתה יכול לעתור למועצת העיר שלך או למחלקת הגנים והנופש להביא מתקן דומה לפארק הקרוב אליך

מחלקת הפארקים והנופש משתמשת באפליקציית Mindbody כדי להזמין שיעורי כושר במהירות ובקלות. חברי כושר יכולים כעת להירשם לשיעורים 24 שעות מראש בלחיצת כפתור.

הקוד העירוני כולל

רכוש לא מעובד, כלי רכב, מכוניות ותקני חניה לאזורי מגורים, חצרים לא בטוחים, סירות שעשועים וכלי רכב, ופיקוח על בעלי חיים. בהמשך, כל ההתקנות החדשות יכללו ציוד זמין ל-ADA. אנחנו רוצים שיהיה לנו יותר ציוד, אבל אין מספיק מקום בפארק.

אנחנו נהנים להגיע לפארק לשתות קצת אוויר צח ולהשתמש בציוד הזה כי זה יותר כמו לצאת לאימון (D-03

אישה, 69. רוב הקשישים שנסקרו לא מבקרים בפארק במיוחד בשביל כושר בחוץ פעילויות." ציוד חיצוני; במקום זאת הם משתתפים בפעילות גופנית קבוצתית או בהליכות; השימוש ב-OFE הוא רק פעילות אופציונלית אנשים מבוגרים תופסים את המרכיבים השונים של ה-OFE כמאפיינים נוספים של הפארק שכיף להשתמש בהם.

בעוד שחלקם המשיבים סבורים שמספר ה-OFE בפארקים מספיק

אחרים סבורים שבשעות השיא, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות או הערב המאוחרות, הדבר יועיל. חלק מהנשאלים ציינו שפארקי OFE הם מקומות אידיאליים עם סביבה טבעית נעימה. — — לתושבי פאלו אלטו יש רקורד מוכח של תמיכה במתקני פנאי, כפי שמעיד פרויקט מוזיאון הילדים וגן החיות. הם הצביעו על מוזיאון וגן החיות לילדים של פאלו אלטו שנפתח לאחרונה כדוגמה לשיתוף אפשרי ספינות בין העיר לקבוצות פרטיות. היצע פנאי של העיר.

הוא יכלול גם חדרי כושר שבהם המבקרים יכולים לקחת שיעורי יוגה וזומבה, וחדרי ישיבות לפגישות קטנות. ציוד זה מיועד לבני נוער וקשישים ונועד להיות פשוט, עמיד ולעמוד בכל תנאי מזג האוויר. כל אחד מצויד במאמן איכותי ועמיד, המתאים לבני נוער ומבוגרים בכל רמות המיומנות.

לפני הפיכתו למחלקת הפארק והנופש

התפעול והמתקנים נוהלו על ידי 1) מחלקת הפארק, שהייתה אחראית על תחזוקת כל ההיבטים הפיזיים של הפארק בשליטה של יערנים ומפקחי כיבוי אש, ו-2) הבילוי , מחלקות קייטנות וגני שעשועים, אחראי על ניהול כל פרויקטי הפארק.