כך תבחרו אדריכל או אדריכלית בצורה נכונה

כך תבחרו אדריכל או אדריכלית בצורה נכונה

אדריכלים יכולים לעזור לך להגדיר את הפרויקט שלך בדרכים שונות. הם יכולים גם לערוך מחקרים באתר, לסייע בהבטחת אישורי תכנון ואזור, ולספק שירותים רבים אחרים בתכנון מוקדם. החריג הברור הוא כאשר יצרתם מערכת יחסים טובה עם האדריכל. חשוב לדעת עם מי תתקשרו במהלך הפרויקט, בין אם זה האדריכל הראשי או המעצב של צוות האדריכלים.

אתה יכול לגלות כיצד צוות האדריכלים יגש לפרויקט שלך על ידי שיחה עם בעלי עניין מרכזיים

דפדפו בין בניינים שתוכננו על ידי החברה הדומים בסוג ובגודל לבניינים שלכם, או שנתקלו בבעיות דומות. גלה כיצד החברה תאסוף מידע, תתעדף ותקבל החלטות, ואילו נושאים חשובים אדריכל צריך לשקול. אבל אם אתם חושבים שאתם רוצים לערב אדריכל לכל המחזור, דנו בתפקידו בקבלת ההיתרים, בבחירת קבלן וניהולו ובכלל בניהול הפרויקט.

באופן אידיאלי אתה צריך למצוא אדריכל שיפקח על הפרויקט שלך

מתחילתו ועד סופו, שיפעל כמתכנן, מנהל ומנהל בניין ויעזור לך להעריך הצעות ולבחור קבלן. אתם צריכים אדריכל שלא רק יודע לתכנן את סוג השיפוץ או התוספת שאתם צריכים, צריך גם אדריכל שאתם מתקשרים איתו היטב ומודל העלות שלו מתאים לכם. כשאתה בוחר משרד אדריכלות לניהול הפרויקט שלך, וודא שהוא מודע היטב לכמה אתה מוכן להוציא כבר מההתחלה, ושקול אם הם יכולים לעצב פרויקט שמתאים לתקציב שלך בצורה מושלמת. האדריכל הנכון הוא מישהו שיכול לספק שיקול דעת, מומחיות טכנית וכישורים יצירתיים כדי לעזור לך לעצב פרויקט שמתאים לצרכים המעשיים ולחלומות שלך.

אולי אתה כבר יודע את כמות השירותים המקצועיים הנדרשים לפרויקט שלך

אבל רוב הבעלים רוצים לעבוד עם האדריכל שלהם כדי לקבוע מה אתה צריך. בעוד שהקבלן לוקח על עצמו חלק מזה, האדריכל יכול להיות עוזרו, לעזור לך להבין את המועדים של הפריטים שאתה מזמין, למצוא קבלני משנה מיוחדים מחוץ לרשת הקבלן הכללי ולשמור על ההיתרים והתהליכים פועלים. עבודה החורגת מהמטרה הכוללת (למשל להפחית את פליטת העופרת). ככל שהפרויקט מתקדם, האדריכל שלך צריך להיות בהישג יד כדי לענות על שאלות, לפתור בעיות עיצוב, לספק שרטוטים נוספים לפי הצורך, ולאשר תשלומים לקבלן.

האדריכל שלך צריך לבקר באתר באופן קבוע

כדי לפקח על הבנייה, לפתור בעיות ופרטים של הפרויקט, לפתור התנגשויות בין שרטוטים ותנאים קיימים או קרובים, לעיין ולאשר את בקשת התשלום של הקבלן שלך, ולעדכן אותך על התקדמות פרויקט . במהלך הבנייה, האדריכל שלך יכול לספק ניהול בנייה כדי להבטיח שהפרויקט נבנה לפי תוכניות ומפרטים. האדריכל יכול להדריך אותך בהמשך הפרויקט, לעזור לך ליצור עיצוב שמתאים למטרות ולמטרות שלך, ולאחר מכן לשמש כמגן שלך ("העיניים והאוזניים" שלך במקום העבודה) במהלך הבנייה.

בחירת אדריכל היא אחת ההחלטות החשובות ביותר

שתקבלו בעת ביצוע פרויקט. אם אתם שוקלים פרויקט בנייה חדש או שיפוץ, בחירת האדריכל חשובה מאוד. פרויקט הבנייה שלכם חשוב לכם, אז קחו את הזמן כדי לבחור אדריכל שיעזור לכם להגשים את החלום שלכם.