איך להיות עשיר צעיר

להרוויח המון כסף בגיל צעיר הוא שילוב של דברים טובים ורעים שקורים לך. תירוץ נפוץ להיות צעיר ואחד הגרועים ביותר הוא שיש כמה דברים שהורסים את הסיכויים שלך להתעשר, וכולם מפחדים לנסות.

אם אתה רוצה להתעשר בגיל 30, אתה צריך לטפח מנטליות של כסף. הדרך הקלה ביותר להגדיל את העושר שלך היא לוודא שאתה לא חושב יותר מדי על הכסף שלך. אל תבזבז כסף, עקוב אחר ההוצאות שלך, הגדל את ההכנסה והתמקד בהשקעות.

דרך נוספת להשיג את המטרה הברורה של להרוויח יותר כסף היא להוציא יותר על השקעה. להשקיע בעצמך פירושו להשקיע יותר זמן בחינוך שלך, לבנות כישורים משלך, ליצור קשרים ולפגוש אנשים חדשים שיכולים לעזור לך להגיע ליעדים שלך.

אנשים עשירים לומדים טוב יותר בעצמם כי הם מבינים איך העולם פועל. אם הם מנסים לשפר את חייהם, אתה צריך את הידע הזה. הם צריכים להיות מסוגלים לראות הזדמנויות להרוויח כסף ואיך זה עובד.
למידע נוסף בנושא של איך להיות עשיר צעיר נא לבדוק כאן: money-time.co.il

במהלך עשרות שנות ניהולו של כסף לעשירים, ציין יאנג כמה זמנים קשים היו לאנשים. הוא ציין כי חייהם של אנשים השתנו בשל חוסר יכולתם לבנות עושר.

יאנג אומר שרובם המכריע של אנשים המרוויחים עשירים על ידי הוצאה פחות ממה שהם מרוויחים ועל ידי השקעת ההפרש אינם משנים את אופן ההתייחסות שלהם לכסף

יאנג אומר שאנשים רוצים להתעשר כי חייהם אינם ממוקדים בכסף. הוא אומר שכדי להיות עשירים, אנשים צריכים לרשת כסף, להתחתן בשביל כסף או להרוויח כסף לעצמם.

אתה צריך את הכסף שלך

כדי להרוויח כסף, כדי להשקיע בדברים חדשים. אנשים עשירים קונים את הדברים שהם צריכים כדי להרוויח כסף, ואנשים עניים קונים את הדברים שהם רוצים כדי להפוך אותם לעשירים. על מנת לבנות שגשוג, כדאי להשקיע כמה שיותר כסף מוקדם ככל האפשר.

אם אתה רוצה להתעשר

מומלץ לך להתיידד עם אנשים שהם כבר עשירים ומצליחים. נסה לחיות כמו סטודנט פושט רגל תוך חיסכון בכספיך על השקעות. אם אין לך חברים השואפים להתעשר ולהתעשר, אל תתחיל להכניס לראש שלך מידע ועובדות על אנשים עשירים.

אני לא אומר שאתה צריך לנסות להתחבר לאנשים עשירים, אבל אתה צריך להתחבר לאנשים שיש להם אותן מטרות כמוך. בילוי עם אנשים מצליחים אחרים יעזור לך לחדד את מנטליות הכסף.

פתיחת חשבון השקעות יכולה לתת לך גישה לכמה מהרכבים הגדולים ביותר להרוויח כסף בהיסטוריה של העולם

ואתה לא צריך להיות עשיר כדי לעשות זאת. קבלת עבודה יכולה להיראות כמו משימה מרתיעה, במיוחד עבור צעירים, אבל יש הרבה עבודות שבהן אתה יכול להרוויח סכום נכבד אם אתה מתחיל מוקדם. אתה יכול להרוויח הרבה כסף על ידי פתרון בעיות לאנשים.

הוא מתעקש שכדי להתעשר עליך לעקוב אחר מה קורה עם הכסף שלך. תקצוב ומעקב אחר ההוצאות שלך הן שתיים מהדרכים הנפוצות ביותר לאנשים לנהל את כספם. דברים שונים משמחים אנשים שונים, ודאגה לגבי כסף עלולה לגרום לחוסר שביעות רצון.

על פי ניהול כספים, קורי וואדן עוקב אחר ההוצאות הכספיות והרווחים שלו כדי לעזור לאנשים להבין את הכספים שלהם ולחסוך קצת יותר. יאנג מבלה זמן רב בדיון כיצד אנשים בבורסה מתעשרים.

רוב האנשים בשנות העשרים לחייהם מבזבזים את כספם על מסיבות ומפגשים חברתיים

אנשים עשירים ומצליחים הם קוראים שאינם יודעים שובע ומאתגרים את עצמם כל הזמן ללמוד דברים חדשים. בספרו של סטיב סיבולד מה שאנשים חושבים חושבים, הוא אומר שאנשים עשירים מרגישים בנוח ולא נוח.

רוב האנשים העשירים שומרים על יוקר המחייה שלהם נמוך ככל האפשר ומשתמשים בהכנסות העודפות שלהם

כדי להמשיך להשקיע בהזדמנויות לבניית עושר. זה עושה את הדברים קצת יותר מסובכים עבור הדור הנוכחי, אך שים לב שאם יש לך כסף או תשוקה, עליך לעשות קצת מחקר ולא להסתמך על שמיעה.

סיפורו של מארק צוקרברג

הוא רק סיפורי הצלחה אחד מני רבים של צעירים שעשו אותו בגדול. התחושה שלי היא שרוב המיליונרים הצעירים בביטקוין עשירים מספיק כדי שלא יהיה אכפת להם מהסיכון לבזבז כסף בחלל, ואני בטוח שעם הזמן יהיו קומץ צעירים חדשים שהוקמו לאחרונה שישקיעו במטבעות קריפטוגרפיים. אנו עוסקים בלוח דק, אך התועלת האוניברסלית של האינטרנט, בתנאי שתוכל להשיג את המסבים שלך, היא ללא תחרות עבור רוב הצעירים.