איך לבחור מודד מוסמך?

איך לבחור מודד מוסמך

כל מלווי המשכנתאות וסוכני הנדל"ן יכולים לעזור לכם להעריך את רמת הסקר הדרוש לכם, אך תוכלו גם לבקש הכוונה ממודדים מוסמכים בעצמם כדי לראות אם מומלץ לבצע סקר מדידה מלא אם אתם מתכננים סקר בניין גדול, נכס מיוחד או בניין מסחרי.

הדרך הטובה ביותר למצוא מודד היא להמליץ באופן אישי

אם זו לא אופציה, אתה יכול להשתמש במאתר המודד באתר. RICS הוא המכון המלכותי של מעריכים מוסמכים, מה שאומר שאנשי המקצוע שתבחרו יצטרכו לדבוק בקוד התנהגות קפדני ואם יש לכם בעיות כלשהן עם השירותים שאתם מקבלים, תוכלו לפנות ל-RICS לקבלת מידע נוסף.

המודד המקומי גם יוכל לתת לך הערכה מדויקת יותר שכן

הוא ראה נכסים דומים נמכרים בחודשים האחרונים. המודד המקומי צריך להכיר את מלאי הדירות, בעיות מובנות כמו סיכוני שקיעה וייתכן שחקר נכסים דומים בקרבת מקום. הם גם יידעו את הערך של בתים באזור ויתנו לכם מושג טוב יותר על הערך האמיתי. בנוסף, אם המודד לא היה באזורכם זמן רב, תגלו באילו תחומים נוספים לחפש ביקורות.

מכיוון שסקר חקלאי קובע את שווי הנכס שלך

יכול להשפיע על סכום ההלוואה שלך, להראות היכן והיכן אתה יכול לשפר את הנכס שלך ויכול לחסוך לך אלפי דולרים מאוחר יותר. חשוב למצוא מודד בעל מוניטין שידאג לביצוע הסקר שלך. אם יש לכם חבר או שכן שעברו שיפוצים משמעותיים, נתקלו בבעיות בסכסוכי רכוש או מודאגים מהקלות ברכושם, הם יכולים להכיר מודד קרקעות מוסמך.

כנראה יש להם חברות שלעתים קרובות שוכרות אותך ויכולות להפנות אותך לכיוון הנכון בהתבסס על אם אתה צריך מודד לפרויקט מגורים או מסחרי. עם זאת, למצוא את המתאים דורש יותר מאשר רק לבחור את המודד הראשון שהם מוצאים.

המודד או המודד צריכים להכיר את האזור שאליו אתם מתכננים לעבור ועליו להיות בעל הבנה מעשית של בעיות אפשריות שעלולות להתעורר שם

לדוגמא, שמאים שונים עדיפים לסוגי נכסים שונים, לכן וודאו תמיד שהמודד שאתם מכשירים מתאים לנכס שלכם, מישהו עם ניסיון קודם עם סגנון/גיל דומה. מודד מוסמך מחיר הוגן כמובן גם צריך להילקח בחשבון ולבדוק הצעות מחיר מכמה מודדים

ברגע שאתה מוצא מודד מוסמך

אתה צריך לעשות כל מה שאתה יכול כדי להבטיח שתקבל את מה שאתה רוצה מהאימות שלו, לא רק דוח נכס סטנדרטי בן 10-20 עמודים. ייתכן שלא תבזבז זמן רב בשיחה עם מפקח לפני שתיתן לו לבדוק את הבית שלך, אז בדוק ביקורות באינטרנט.

אם יש לך מושג גס מה ימצא הסקר

זה אמור לעזור לקבוע איזה סוג של מודדים אתה צריך ואיזה שירותים אתה צריך מהם. שמאים משתמשים בשמות שונים כדי להתייחס לסוגי שמאות מקרקעין. השמאי יבדוק את הנכס ויעריך את שוויו על פי תנאיו הכלליים, שווי הבתים שנמכרו לאחרונה באזור ופעילות שוק הנכסים.

המפקח בדרך כלל אינו יכול לגשת לכל חלקי הנכס אך דוח זה יכלול את חוות דעתו של המפקח על כל הבעיות הפוטנציאליות בנכס ויתן תמונה מלאה של מצב הבית

אתה יכול לשלם עמלה נוספת למלווה כדי לשדרג לדוח יקר יותר או פשוט לשלם את האומדן וליצור קשר ישירות עם הסוקרים המקומיים שלך, כגון אלה הרשומים באתר זה, כדי להזמין סקר. אתה יכול לבקש מודד מוסמך ממכון המדידות המלכותי (RICS) לבקר את

סקר נכס יצטרך להיעשות על ידי מפקח RICS רשום כאשר אתה מוצא את הנכס שאתה רוצה לקנות. לאחר שמצאתם את הבית או הדירה שעליו אתם רוצים להמר, תזדקקו למודד שיבצע את הסוג הנכון של שמאות רכוש.

אמנם נכון שמודדים שעוברים את בחינות ה-RICS הקפדניות יוכלו לסקור את ביתכם ברמה גבוהה, אך בחירה במודד עם יותר ניסיון תעניק לכם יותר שקט נפשי.